Gjest Grethe Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Sukk, har prøvd å skrive ett langt innlegg men ble bare rot. Jeg tror mannen min er utro, og det med en over 20 år yngre kollega. Men hvordan kan jeg ta han på det? Har ikke tilgang på hverken mailen hans eller telefonen. Om jeg kjører forbi jobben hans på kvelden når han jobber overtid står nesten alltid bilen hennes der også. Han er stadig oftere på samreise med henne. (Han er sjefen hennes, men det er mange andre han og burde dratt på tur med.) De snakker mye i telefon og jeg hører han har en helt annen stemme når han snakker med henne om jeg er i nærheten enn han har med andre. ER liksom sånn varm og øm, ikke sånn som han pleier å høres ut når han må ta jobb telefoner på privaten. Har prøvd å snakke med han, men han bare sier jeg er hysterisk og gidder ikke snakke mer om det. Vi har ett fint ekteskap men det mellom oss er ganske dødt. Men som familen AS funker vi veldig bra. Vet ikke helt om jeg hadde greid å skille meg, han har øsnket det ved ett par anledninger tidligere men har aldri blitt noe av. Noen som kan gi meg råd på hvordan jeg kan ta han på fersk gjerning? Vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre da, men vil ha svar.
Gjesten Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Finnes det noen mulighet for at du kan gå inn der han jobber en av disse overtidskveldene? Eventuelt ta en titt på mobilen når han går i dusjen?
Gjest TS Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Nei, er kode på mobilen. Han sier jobben krever det for han har tilgang på mail via den (internasjonalt selskap) og har forsåvidt alltid hatt det. Kommer ikke inn på jobben hans på ettermiddagen uten at jeg da må ringe han, og da er det jo vansklig å ta noen på fersken kanskje? Kommer ikke inn i bygget uten adgangskort, og de sitter i øverste etasje så ser ikke noe i vinduet heller. Han har heller ingen privat mail, kun jobb mail som jeg ikke har tilgang på.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 kansje på tide å vurdere hvilket liv du dselv ønsker deg.vis dette har vert oppe før er det jo ingen nyhet akurat.dera har problemer og har hatt det lenge.her er det avgjørelser som må taes.å ferske han løser ikkkje deres problemer.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 (endret) Hva med å låne en venninnes bil, reise på jobben hans på kveldtid, å vente på at de kommer? Om de driver med noe holder de kanskje rundt hverandre eller kysser hadet? Om de ikke gjør det, å han oppdager deg gir du han blomster å sier du bare ville se han. Endret 18. desember 2010 av enois
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå