Gå til innhold

Trenger tips...hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Nå har jeg vært singel i 35 år av de 36 åra jeg har levd på denne jorden. (skal bare legge til at jeg er blitt 36 selv om det står 35 på profilen min).

Skal legge til at jeg har hatt et forhold som varte i nøyaktig et år også ble det slutt. Noe som var trist og vondt for oss begge da jeg måtte bryte opp. Dette skjedde nøyaktig for to årsiden. Og har vært svært tungt å fordøye lenge etter at det skjedde. For jeg må inrømme at jeg trodde hadde funnet den store kjærligheten..noe som jeg ikke hadde gjort. Nok om det.

Saken er at nå at det er gått to år og jeg kan ikke hekte meg opp det som skjedde for to år siden. Jeg vil komme meg videre og prøve å finne lykken på nytt. I en alder av 36 så begynner en å føle seg ensom. Enda mer ensom blir man når man ser på alle venner og kamerater som har/skal gifte seg og er/har fått barn.

Tanken som slår meg da er kommer jeg virkelig noen gang til å få oppleve dette før livet slutt? Kommer jeg noen gang til å få en kjæreste og evt gifte meg og få barn.

Som dere sikkert forsår så er det mange tanker som kværner i hodet på en gang.

Så derfor lurer på hva skal jeg gjøre? Jeg er ikke noe parymennske som flyr på byen. Det mener jeg selv er blitt for "gammel" til.

Så tanken min har slått meg skal jeg prøve nettdating?

Slik det ser ut i dag så er det kansje den eneste måten for å få meg en kjærste på. Så da dukker det opp er det virkelig noen som vil ha meg? Er jeg for sær? For gammel? Osv.

Også vet vi at det finnes mye useriøst og seriøst ute på nett.

Spørsmålet mitt da er hvordan skal man nå de seriøse? For det er ofte slik at de som virker seriøse (på bildet) har allerede funnet seg en. Kort sagt hva skal jeg si og ikke minst skrive i en profil som vekker interesse?

Som sagt så er det mange spørsmål og tanker rundt dette så derfor skriver jeg her. Jeg trenger derfor gode råd og tips om hva jeg kan/bør gjøre for at budskapet mitt om at jeg vil være ærlig og seriøs skal nå frem.

Skal bare legge til at jeg gjorde et forsøk på å skrive dette, men det var ikke noen som tok kontakt. For en skulle tro at dere damer/jenter ville ha en som var akkurat dette....sukk...

Hva skal jeg skrive?

Jeg trenger tips og gode råd fra dere jenter om dette. Så det er derfor jeg skriver her.

Håper at noen vil svare seriøst og ærlig her.

For mitt største håp/ønske er å få oppleve det alle andre gjør. Det å ha en kjærst og kansje få barn en gang i fremtiden.

Dette ble et kaos, men jeg måtte bare skrive det jeg kom på etter hvert. Som sagt det er mange tanker rundt dette med å være singel og ikke minst stå helt alene om alt.

hilsen

Kar på 035 (som er 36år)

PS! Jeg følger med her og kommer til å svare innimellom alle gjøremålene til jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg takker for alle gode råd og tips som jeg har fått. Det er fint å få noen tips med på veien... Igjen tusen takk.

Skrevet

Det er jo bare å hive seg på nettdatinga, hvis du ikke liker det, slutter du bare :)

Men hvordan finne de seriøse da.. Ikke lett, men greit å avtale et møte irl raskt hvis du liker personen, og det virker som om hun liker deg. Har brunnet meg på det selv at jeg skrev lenge med en kar, ble betatt på en måte over nett, så fallt det helt i grus når jeg møtte ham..

du kan jo prøve ut sukker, møteplassen, nettdating.no,match osv

Lykke til :)

Skrevet

Det er jo bare å hive seg på nettdatinga, hvis du ikke liker det, slutter du bare :)

Men hvordan finne de seriøse da.. Ikke lett, men greit å avtale et møte irl raskt hvis du liker personen, og det virker som om hun liker deg. Har brunnet meg på det selv at jeg skrev lenge med en kar, ble betatt på en måte over nett, så fallt det helt i grus når jeg møtte ham..

du kan jo prøve ut sukker, møteplassen, nettdating.no,match osv

Lykke til :)

Og hva du skal skrive da.. Skriv det du føler stemmer best med deg, vær ærlig. At du søker et fast, stabilt forhold er jo bare positivt. Synes jeg iallefall :)

Skrevet

Det er iallefall lurt aa ikke gaa for hardt ut,singel og desperat er litt skremmende for mange! Nett dating har jeg ingen erfaring med,men det har jo funket for mange! Faa med i annonsen hva du er ute etter,legg ved bilde som ikke lyver og bruk litt humor ;) Ellers kan du bruke nettverket ditt,venner,kolleger,familie,er det noen som kjenner noen du kunne tenkt deg aa bli kjent med,gi et hint aa faa til et m;te! Se deg rundt i hverdagen ogsaa,kanskje er jenta du ser etter bak disken paa shell,eller bor i leiligheten igaten nedenfor deg. Unngaa keitete sjekketriks,de har med aa bli tatt med en stor klype salt,prov heller aa faa i gang en samtale,om saa om veret om du ikke kommer paa noe annet der og da,og ta det derfra. Lykke til uansett,senk skuldrene og ha tro paa deg selv :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...