Gå til innhold

De som ser pene og snille ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser ofte pene mennesker som også ser snille ut. Det har ikke bare med utseendet å gjøre, men blikket. Har de lettere for å la seg utnytte enn andre, eller kan det være motsatt? De ser for snille ut til å gjøre noe galt mot andre. Alle mennesker har feil, men kan utseendet brukes mot dem og må de passe seg ekstra for å unngå misunnelse fra andre, overtramp og psykopater? Kan de like gjerne være slemme selv om de ser ut som de er engler fra en annen planet? Ser ofte på smilerynkene til de som er litt eldre. De er like pene, men ser ikke ut som de har vært sint en eneste dag.

Kan man se på utseendet hvordan personligheten er? Hvorfor har de som ser snille ut mindre og penere rynker enn andre? Hvordan ser du ut og tror du blir oppfattet? Møter fremmede deg med et smil uten grunn på gata?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Aner ikke jeg ? Vet ikke hvordan andre oppfatter meg heller, er ganske paranoid av meg så egentlig tror jeg ikke folk liker meg noe særlig.

Merker at hvertfall eldre folk kan se litt...stygt på meg ? Mulig det er fordi jeg har piercing å (hadde) svart hår og sånn.

Opplever svært sjeldent at folk smiler til meg ! Men jeg smiler om jeg får øyekontakt med noen. Men var forresten en dame som sto leenge å stirret på meg, å som hun smilte ! Vi stod i køen i butikken. Haha, hun må ha vært et "annet sted" jeg ble jo nesten redd.

Men jeg tror man kan se sånn ca på utseenet hvordan personligheten er, i noen tilfeller hvertfall.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ikke hvordan de ser ut i trekkene - men hvordan de kler seg, sminker seg og styler håret, til og med hvordan de beveger seg og snakker forteller meg veldig mye om hvordan en person er personlighetsmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...