Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Hei! Jeg vet dessverre ikke hvilken nettbutikk det gjelder, men det er noen som selger falske PCA Skin produkter. Om du kjøper slike på nettet, er det lurt å ta turen innom en forhandler der du bor, bare for å sammenligne, og se om det du har kjøpt er ekte eller ikke. Bare et lite tips. Ps. er det andre som har hørt om dette og vet hvilken butikk det er snakk om? Tror ikke det er PrettySkin4Less, der har jeg akkurat bestilt fra og det var ekte varer.
Honesty Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om det. For det første er PCA Skin (eller Physician's Formula som du finner produktene under hos MUA) ikke et særlig velkjent merke, og det er først og fremst velkjente "prestisjemerker" som blir kopiert. For det andre er prisene på produktene i USA 1/3 av de norske. For eksempel kostet Anti-Redness Serumet 1180 kroner (mener jeg) hos hudpleier, mens det koster 55 USD (ca. 330 kroner) hos dermstore.com, som er autorisert forhandler. Kremene koster mellom 25 og 30 USD, mot 6-700 kroner her.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Nei, du kan jo tro hva du vil, tenkte bare jeg ville tipse andre som vil prøve denne serien om at det er useriøse aktører der ute. Kan jo være at de satser på at kjøperne (i og med at serien er så ny) ikke skal vite hvordan produktene er, nettopp fordi de ikke har brukt dem før. Hva mener du at prisen har med det å gjøre da? Produkter kan da være falske selv om de koster mer enn bare 100 kroner? (mulig jeg misforsto hva du mente her, isåfall; beklager :o) ) Uansett, ville nå bare tipse dere om det.... er jo litt kjedelig å tro man behandler huden med andre produkter enn man faktisk gjør.. Men for all del, om dere bestiller fra butikker dere er 100% sikre på, er det jo bare å fortsette :o)
Honesty Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Nei, jeg mente at det kanskje ikke var så stor interesse i å forfalske produkter fra et relativt ukjent merke, som ikke koster så vanvittig mye i utgangspunktet.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Ah, ok, da så Beklager at jeg misforsto deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå