AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 http://i45.tinypic.com/sxdsnp.jpg hvordan vaske?
Gjest Spinell Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Med farger. I fall det sorte farger av, vil jeg ikke sverte resten av det hvite tøyet mitt.
Quijote Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Jeg hadde i alle fall vasket den med farger, så lenge du ikke vasker den sammen med et par nye jeans eller nye røde sokker skal det mye til for at det farger av på toppen
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Ok, får bare håpe det hvite forblir hvitt og ikke beige/noe annet! Takk for svar. TS
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Det hvite blir fort farget hvis du vasker den med farger. Eller det kommer an på hvordan toppen er laget. Enten er det sorte slik at det ikke farger av, eller så er det hvite slik at det ikke kan ta til seg farge. Jeg vasker plagg som det der sammen med lyse farger. Helst sammen med andre plagg som er en mix mellom lyst/hvitt og litt mørkere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå