Grevenpop Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Hvor kan jeg finne varme hansker til menn i god kvalitet? De skal helst være helt ensfarget og gjerne ha ull i. Ikke forete skinnhansker. Jeg merker nå at jeg har en litt vanskelig mann å kjøpe gave til...
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Nå måtte jeg le litt i all vennskapelighet her: Skal du ha hansker til menn som er varme i utgangspunktet? Trenger de hansker da? :klø: Hansker til menn med spesielt god kvalitet? Mennene? Er det forskjell på hansker på det viset da?
Gjest Tigress Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Herregud, Margareth, sjølvsagt skal menn av god kvalitet ha andre typar hanskar enn vanlege menn! D'oh. Somme folk, altså. Men du TS, kva er det eigentleg du pratar om - skal du ha hanskar av ull, altså vanter, eller kva er det du skal ha? Kan du ikkje stikke innom ein hanskebutikk og spørre?
Inx Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Regner med at han ikke vil ha type ski-hansker?
Grevenpop Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2010 Nei, han vil ikke ha ski-hansker. Han vil ha et par helt enkle, herrehansker/vanter som holder ham varm på henda. Ikke votter, ikke skihansker eller den typen man finner i sportsbutikker, for han skal bruke dem til frakk. Så de må være litt "pene", og ikke skrike "gammel mann" (Han fyller 30 neste år). Å herlighet, dette ser jeg ble vanskelig. Kanskje jeg bare burde finne på noe annet å gi ham i siste liten...
FantasDick Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Samboeren min sier at hanskene hans fra Thinsulated er de beste han har hatt! De er kanskje ikke så pene, men de finnes i alle fall i ensfarget sort og mørk grå, og de er i ull?
Flanør Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Ralph Lauren har hatt noen slike du kanskje ser etter. Ensfargede ullhansker. Bare å google så finner du sikkert noe på nettet, eller hos forhandler om du har dårlig tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå