Gjest Sobril Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Har hele tiden fått spørsmål om "bytt til den nye profilen?" Ikke giddet å ta meg bryet, men nå som jeg har lyst så finnes plutselig ikke alternativet lenger. Noen som vet hvordan jeg gjør?
Skylines Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Gå inn på profilen til noen som har den nye. Øverst til høyre skal det stå "bytt til ny profil" eller noe. Det var sånn jeg gjorde det iallefall:)
Gjest Sobril Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Gå inn på profilen til noen som har den nye. Øverst til høyre skal det stå "bytt til ny profil" eller noe. Det var sånn jeg gjorde det iallefall:) Vet. Var det det GJORDE - men ikke nå lenger.
Wonders Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 (endret) http://www.itavisen.no/857612/slik-aktiverer-du-din-nye-facebook-profil kult å legge til språk man snakker, jeg snakker 6 språk :gjeiper: Endret 17. desember 2010 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 http://www.itavisen.no/857612/slik-aktiverer-du-din-nye-facebook-profil kult å legge til språk man snakker, jeg snakker 6 språk :gjeiper: Dritfett. Jeg håper vi kan legge til IQ-en vår i neste versjon! Da blir det knæsjt. Og BMI, og og og og og. Kjenner jeg blir ekstatisk her jeg tenker på alle slags rare bokser facebook kan få som kan revolusjonere måten jeg presenterer meg på. Lurer på om det snart kommer en boks som forteller noe om sporter jeg liker. Jeg føler meg ikke helt fullkommen før den finnes.
Wonders Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Bildene som dukker opp i en liten remse på toppen her er bilder venner har lagt til av deg. Disse kan du klikke oppi høyre hjørnet av, å fjerne. Jeg har bare de bildene jeg liker best på denne remsa.
cyanid Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Urk jeg angrer på at jeg oppgraderte, klarer ikke venne meg til den nye ekle profilen min
Wonders Skrevet 20. desember 2010 #8 Skrevet 20. desember 2010 liker den jeg, nå som flere har den, men måtte vente litt jeg oxo, for det var så nytt for meg. Nå trives jeg. Forandring er ikke mitt sterkeste trekk.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 Dritfett. Jeg håper vi kan legge til IQ-en vår i neste versjon! Da blir det knæsjt. Og BMI, og og og og og. Kjenner jeg blir ekstatisk her jeg tenker på alle slags rare bokser facebook kan få som kan revolusjonere måten jeg presenterer meg på. Lurer på om det snart kommer en boks som forteller noe om sporter jeg liker. Jeg føler meg ikke helt fullkommen før den finnes. Tror faktisk det finns. Har iallefall sett folk som ha lagt til fotball og sånn Gratulerer med å føle deg fulkommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå