AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Har i mange år slitt med selvtiliten min pga utseende, blitt kallt stygg, ekkel og lignende. Var vel forsåvidt nesten depriment pga dette (uansett om legen ikke mente det) og vurderte en stund å ta selvmord fordi jeg hadde ikke lyst å gå gjennom livet alene. En dag innså jeg at å tenke på denne måten og bruke energi på å trykke meg selv ned over noe jeg ikke kan gjøre noe med uansett bare var idiotisk. Så jeg begynte å heller være tilfreds med hvordan jeg så ut og prøve å tenke positivt. Etter en stund så sluttet jeg å tenke "off hun synes sikkert jeg er stygg" hver gang en jente så på meg og det var veldig deilig. Har faktisk truffet ei jente ett par ganger på dates og hatt det veldig hyggelig, har fått håp om at jeg kanskje kan få meg en kjæreste i løpet av neste år. Uansett hvordan det går med hun jeg treffer er jeg i hvertfall sikker på at noen der ute kan like meg for den jeg er og at jeg ikke kommer til å ende opp alene som er en veldig god følelse Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver dette her men har lest en del her inne på KG om folk som har dårlig selvtilig eller kanskje ikke mye håp om å få kjæreste at det er mulig. Bare innse at dere er flotte personer som fortjener noen som er glade i dere Kan jeg få det til kan alle det 4
Gjest Minimi Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Viktig med utstråling, så fortsett med de gode tankene dine Masse lykke til
Gjest navnelapp Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Så flott, gratulerer! Alle fortener å oppleve det du opplever no. Lykke til vidare!
epione Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Så fint at du skriver inn her! Og gratulerer med den lykken du har funnet! Sikker på du fortjener det :klemmer:
Gjest Blondie65 Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Gratulerer trådstarter med å finne nøkkelen til selvtillit og utstråling hos deg selv. Det er helt sant at de tingene man ikke kan gjøre noe med ikke kan få lov å ta ødeleggende plass i ens liv.
Kråkesaks Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, mod
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 TS her Takker mye for positiv respons Føler virkelig jeg har en kjekkere hverdag etter denne "forandringen" og er ett mye gladere menneske. Har virkelig fått troen på meg selv og håper det forsetter slik fremover
Xaphan Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Så hyggelig å lese! Masse lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå