Gjest Pittelillemeg Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hei! Er det noen her som vet om man kan få Maggie Sottero-brudekjoler i Oslo? Eventuelt om det er noen butikker i Kristiansand som har de? Og, om de har alle modellene?? Jeg er forlovet, men skal ikke gifte meg før om i hvert fall sikkert tre år. Men jeg har allerede funnet brudekjolen jeg vil ha, og er redd for at jeg ikke skal kunne få tak i den når tiden endelig kommer da vi skal gifte oss... Spesialbestiller de inn kjoler man ikke har kun for at noen skal få prøve de? Eller må jeg til en butikk som har modellen, selv om jeg da kanskje må til utlandet?? Kjolen jeg har falt for er denne :rødme: Edit: Hmm, skulle kanskje vært på kategorien til bryllup... Endret 17. desember 2010 av Pittelillemeg
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Det er slett ikke sikkert at de har denne kjolen i kolleksjonen sin om tre år. Min Maggiekjole, som jeg kjøpte i april i år, er allerede fjernet fra kolleksjonen. Så hvis du er sikker på at det er akkurat denne du vil ha ville jeg kjøpt den nå! Lykke til
Gjest Pittelillemeg Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Det er slett ikke sikkert at de har denne kjolen i kolleksjonen sin om tre år. Min Maggiekjole, som jeg kjøpte i april i år, er allerede fjernet fra kolleksjonen. Så hvis du er sikker på at det er akkurat denne du vil ha ville jeg kjøpt den nå! Lykke til ÆÆÆ, nå ble jeg bekymra! Men det er jo veldig mange av de som fremdeles er avbildet på hjemmesiden hennes? Men dersom den utgår vurderer jeg å få sydd min egen kjole som ligner på denne. Spørs bare hvor dyrt det blir... Kan jeg få spørre hvor mye du betalte for din Maggei Sottero? Noe sier meg at disse kjolene er dyre... Og vet du eventuelt om man kan få de billigere?
frk_fantasy Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Maggie sottero-kjolene er helt nydelige! Det var den du har funnet også! På nettsiden står det "where to buy", og klikker du der får du en oversikt over hvilke brudesalonger (i verden) som fører Maggie sottero. Jeg vet om en salong i Oslo (kristins brudesalong). Men det er absolutt ikke sikkert at de har akkurat den du vil ha. Men jeg vet at flere brudesalonger kan bestille inn kjolen for deg. MEN da er det for at du skal kjøpe den, ikke som "prøvebrudekjole". Så da må du i såfall gamble på at du liker den i virkeligheten også, og betale for den okke som.. Da tar de målene dine, sender til fabrikken, og får produsert en kjole til deg. De kjolene jeg har prøvd har kostet mellom 15 og 25 000 kr. Så ja, det er dyre kjoler, men de sitter som et skudd, og har flotte design! Kvalitet for alle penga (etter min mening).
Theosin Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Jeg giftet meg i en Maggiekjole nå i november. Jeg ELSKET den, det er nydelig håndtverk, men de er faktisk ikke så dyre som de ser ut til.. Jeg betalte 13 000 for min, og det var ikke en "liten" kjole... Min modell heter Mccall.. Til sammenligning så prøvde jeg en god del andre kjoler fra andre merker, som var like dyre/dyrere, men som helt klart ikke var like detaljrike, "store"..
Rødtoppen86 Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Kristins brudesalong i Oslo selger Maggie Sottero Og AnnaBee i Drammen har noen kjoler fra Maggie, men som de andre sier er det ikke sikkert de har inne den modellen du vil ha, men det er jo verdt en sjekk. Ellers er jo finn.no å anbefale. Kan jo være noen som vil selge akkurat den kjolen du er på jakt etter.
mirrmurr Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har kjøpt en MS kjole, og den sitter som er skudd! Kom på 16000.....
Sunshine Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Sjekk Ebay også. Jeg prøvde en maggiekjole på Kristins og fant den brukt på Ebay. Jeg var heldig med budrunden og betalte bare 1700 inkludert frakt, i stedet for 9000 som Kristins skulle ha (fjorårets modell). Endret 26. desember 2010 av Sunshine
frk_fantasy Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Sjekk Ebay også. Jeg prøvde en maggiekjole på Kristins og fant den brukt på Ebay. Jeg var heldig med budrunden og betalte bare 1700 inkludert frakt, i stedet for 9000 som Kristins skulle ha (fjorårets modell). Og det er ekte vare liksom? Jeg er så skeptisk når det er så billig i forhold til i salongen. Hvordan kan de ha råd til å selge så billig på ebay?
Anglofil Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Og det er ekte vare liksom? Jeg er så skeptisk når det er så billig i forhold til i salongen. Hvordan kan de ha råd til å selge så billig på ebay? Altså. Jeg kjøpe kjolen på eBay, en kjole som riktignok ikke var ekte Maggie Sottero, men som var svært lik. Jeg tenker at så lenge kjolen er like fin, så spiller det vel ingen rolle om den er mye billigere? Kjolen jeg kjøpte er kjempefin og flott i stoffet. Uansett, brukte kjoler får man ikke solgt til fullpris, så det er ikke rart den var billigere i utgangspunktet. Mvh Yvonne
frk_fantasy Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Altså. Jeg kjøpe kjolen på eBay, en kjole som riktignok ikke var ekte Maggie Sottero, men som var svært lik. Jeg tenker at så lenge kjolen er like fin, så spiller det vel ingen rolle om den er mye billigere? Kjolen jeg kjøpte er kjempefin og flott i stoffet. Uansett, brukte kjoler får man ikke solgt til fullpris, så det er ikke rart den var billigere i utgangspunktet. Mvh Yvonne Ja det skjønner jeg. (ikke meningen å høres fisefin ut i innlegget mitt ) Jeg bare lurte, siden prisforskjellen er så utrolig stor! Ebay er sikkert fint, uansett om det er en "ekte" kjole eller ei! Det er jo hvordan man føler seg inni kjolen som er det viktigste. Mitt problem er at jeg har funnet drømmekjolen i salong, og den er ganske dyr. Jeg har spart opp penger til den, og vurderer å bestille snart (yey!). Har lenge vært fristet til å kjøpe på ebay eller jkdress, men siden den kjolen i salongen er helt perfekt (for meg), er jeg så redd for å bli skuffet. Hadde jeg derimot ikke funnet den rette kjolen, bare diverse jeg kunne tenke meg, hadde jeg sikkert sendt inn bilder til jkdress og bestilt der
Sunshine Skrevet 30. desember 2010 #12 Skrevet 30. desember 2010 (endret) Ja den er ekte, jeg fikk også med sertifikat. Den kom fra en nedlagt brudebutikk i USA som solgte flere kjoler, og har vært prøvemodell og hadde derfor noen løse broderier (det syntes ikke i det hele tatt )og var møkkete. Den var også fra forrige sesong. Jeg tror også det er derfor jeg var så heldig med prisen, for de færreste tør kjøpe en kjole når det står slike forklaringer. Jeg la den opp selv, og etter en runde hos renseriet var den like fin som ny Jeg holdt også på å kjøpe en annen kjole siden vi var i tvil om vi måtte ha to vielser av diverse grunner. Den kunne jeg fått enda billigere om jeg hadde fulgt budrunden. Det var en enklere Maggiekjole, solgt privat av en brud som bare hadde brukt den en gang uten å rense den. Jeg anbefaler deg å titte litt på Ebay og se hva du kan finne, særlig hvis du har god tid til kjøpet Du lærer deg relativt raskt å se hva som er ekte og fake hvis du leser kommentarer til selger og ser på hva annet de har solgt. Endret 30. desember 2010 av Sunshine
Sunshine Skrevet 30. desember 2010 #13 Skrevet 30. desember 2010 Et tips: Se etter selgere der bildet er av dem selv i kjolen, eller der kjolene tydelig henger i en salong. Hvis du er nøye på at det er ekte vare bør du styre unna de som har bilder av kjolen alene på en dukke med ensfarget bakgrunn, eller bilder stjålet fra Maggie Sotteros hjemmeside.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #14 Skrevet 30. desember 2010 ÆÆÆ, nå ble jeg bekymra! Men det er jo veldig mange av de som fremdeles er avbildet på hjemmesiden hennes? Men dersom den utgår vurderer jeg å få sydd min egen kjole som ligner på denne. Spørs bare hvor dyrt det blir... Kan jeg få spørre hvor mye du betalte for din Maggei Sottero? Noe sier meg at disse kjolene er dyre... Og vet du eventuelt om man kan få de billigere? Min kjole var avbildet på hjemmesiden helt til for litt siden, nå er den fjernet, og jeg regner derfor med at de ikke har den lengre.. Jeg fikk kjøpt den brukt på finn, til kroner 5000! Var utrolig heldig, var i min størrelse og lengde, og den satt som et skudd!! :rødme: Kjolen min heter Suzanne Vidal, i fargen hvit og sølv Så kan anbefale å titte rundt på ebay/finn etc! Evt. er jo et alternativ og få den sydd etter mål! Lykke ti med jakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå