Gå til innhold

Vi har fått bryllupsgave allerede....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må le litt. Jeg har en særdeles overivrig svigermor, som ringer hver uke og ber oss fremskynde bryllupet for hun gleder seg sånn!!

Her i våres kom hun med bryllupspresang til oss, 12- 13 mnd før bryllupet. Alldeles nydelige champagneglass som hun vil vi skal drikke av under bryllupsmiddagen. Kjempekoselig, jeg var med og tittet på dem først, hun bare "måtte" vise meg noe. Nå ligger de pent innpakket her i huset, og vi har streng beskjed om å ikke pakke dem opp.

Men så her i forrige uke kommer dama med en konvolutt. Her er bryllupspresangen deres, jenta mi, sier hun og smiler fra øre til øre.

Vi har snakket om å kjøpe oss peis, men ikke vært sikre på om vi skulle ta oss råd til det denne vinteren eller vente til neste vinter. (Vi har varmekabler på stua og kjøkkenet så vi lider ingen nød akkurat)

Så da tenkte dama at hun skulle gi oss penger til peis, som bryllupspresang. Hun syns det ville være dumt om vi skulle få peis i mai mnd, så derfor gaven på forskudd.

Veldig hyggelig, men jeg må jo le litt..... :ler:

Jeg visste ikke hva jeg skulle si annet enn at hun ble nødt til å vente en stund på takkekortet......

Poenget mitt her er at det er veldig hyggelig å ha en svigermor som gleder seg masse til å få meg som svigerdatter!

En liten hyllest til svigers, selvom hun ikke ser den........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har snill svigermor du....Min ville nok ikke gjort noe slikt i sin villeste fantasi en gang! Heldiggris!! :wink:

Skrevet

Så bra at det ikke bare er jeg som er begeistret for min blivende svigermor! Vi er jammen heldige, Tex!

Skrevet

Så koselig. Noe sånnt kunne svigermora mi ha funnet på å gjøre også. Hun er helt topp.

Skrevet

-----og vi har selvsagt kjøpt peis,

og får den forhåpentlig montert snart!!!

:hoppe:

Skrevet

Gratulerer med ny peis og fantastisk svigermor.

Selv har jeg verken peis eller en "ivrig" svigers så jeg må nok fryse videre :hår:

Skrevet

Tusen takk!

Fryser litt selv idag, peisen er ikke montert og jeg har feber..... :(

Skrevet
Tusen takk!  

Fryser litt selv idag, peisen er ikke montert og jeg har feber..... :(

God bedring

:blomst_opp: :blomst:

Skrevet

God bedring til oss begge, Tex, siden jeg også sliter litt med feber og hodepine idag :blomst: . Og gratulerer med ny peis ikke minst. Svigermora di er jo helt topp jo, akkurat som min, og det er så deilig :D . Vekk med sludderet om at svigermor og svigerdatter ikke går godt sammen :wink:

Skrevet
God bedring til oss begge, Tex, siden jeg også sliter litt med feber og hodepine idag :blomst: .  

Tusen takk, til deg også...

Og gratulerer med ny peis ikke minst.  

Takk, takk... :kul:

Svigermora di er jo helt topp jo, akkurat som min, og det er så deilig :D . Vekk med sludderet om at svigermor og svigerdatter ikke går godt sammen :wink:

Ja, det er deilig å slippe all den uvennskapen man hører om......
Skrevet

Gratulerer med ny peis, og fantastisk svigermor, Tex!

Selv har jeg også vært utrolig heldig, og har den snilleste og koseligste svigermoren man kan tenke seg :D

Skrevet

Gratuleler med peis og snill svigermor! Også sender jeg deg masse gode tanker og klemmer i håp om en god bedring... Stakkars syke Tex'en..

:klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer med ny peis, det er ikke alle som har slike svigerforeldre.... :D

Skrevet
Gratuleler med peis og snill svigermor! Også sender jeg deg masse gode tanker og klemmer i håp om en god bedring... Stakkars syke Tex'en..

:klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste:

Tusen takk, til alle som synd synd på meg.... Jge hoster og harker, feberen ligger på 38, 5 og oppe i stua sitter ti tiåringer, proppa på pizza og godteri, og ser på Skulk med stil....

Deilig å kunne gjemme seg litt på KG, ihvertfall..... :ler:

Håper jeg er bedre i morgen......

Skrevet
Så bra at det ikke bare er jeg som er begeistret for min blivende svigermor! Vi er jammen heldige, Tex!

:tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...