AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hva synes dere om å spise kake andre har blåst på? Er det ekkelt? Tenker du ikke over det?
Gjest Cho Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Er ikke så hysterisk at jeg tenker på det, nei.. 6
L. Kennedy Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har tenkt over det, men tenker mer over evt spytt enn om noen har forpestet kaka med illeluktende ånde
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Det er mye værre å puste inn den lufta andre har pustet ut. Den lufta veldig mange milliarder mennesker har pustet ut veldig mange ganger. For ikke å snakke om all prompen og rapen til alle disse milliardene, og hosten og nysen. Det er ekkelt det. Og jeg tenker en del på det. Holder pusten så ofte jeg kan. 4
Lady La-Laa Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Ja, det synes jeg er ekkelt. Og prøver alltid i høyeste grad å unngå å måtte spise kake som det har blitt blåst på!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Ja fydda. Ser hele tiden mennesker som driver å blåser på kaker både i tide og utide og da tenker jeg alltid at de kakene skal i vertfall ikke jeg spise.
Gjest Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Blåser folk på kaker? Hvorfor det? Og hva om det er lys på den? Er det mer lov da?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Tenker at de mener i forbindelse med å blåse ut lysene. Jeg har tenkt over det, men pyttsann - har ikke blitt syk av det enda. Vi har jo en velfungerende immunsystem
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #10 Skrevet 17. desember 2010 Det har jeg aldri tenkt på. Hadde ikke reagert med mindre jeg så det kom spytt i forbindelse med blåsingen..
Gjest navnelapp Skrevet 17. desember 2010 #11 Skrevet 17. desember 2010 Edemuli? Som Pet seier, vi pustar jo inn luft andre har pusta ut (for ikkje å snakke om den lufta som har vore igjennom bilar og slikt) heile tida. Og så tek eg det som ein spøk når Pet seier at ho held pusten mest mogeleg. 2
Pingting Skrevet 17. desember 2010 #12 Skrevet 17. desember 2010 Og så tek eg det som ein spøk når Pet seier at ho held pusten mest mogeleg. Veeent, prøver du å si at ikke alt Pet sier er seriøst?
Gjest Cho Skrevet 17. desember 2010 #13 Skrevet 17. desember 2010 Veeent, prøver du å si at ikke alt Pet sier er seriøst? HVA???
Gjest Pet Skrevet 17. desember 2010 #14 Skrevet 17. desember 2010 Veeent, prøver du å si at ikke alt Pet sier er seriøst?
Tingo Skrevet 17. desember 2010 #15 Skrevet 17. desember 2010 Hva synes dere om å spise kake andre har blåst på? Er det ekkelt? Tenker du ikke over det? Næh. Unntaket var en liten kladd som var så forkjøla at han knapt greide å dra pusten. Det var nok ikke bare ånde som traff kaka nei. Så den skippa jeg, gitt.
sebastianen Skrevet 17. desember 2010 #17 Skrevet 17. desember 2010 Næh. Unntaket var en liten kladd som var så forkjøla at han knapt greide å dra pusten. Det var nok ikke bare ånde som traff kaka nei. Så den skippa jeg, gitt. hhehehe ser for meg en alvorlig nedsnørra 3 åring med grønne striper under nesa , som blåser så snørr og siggel klistrer ham fast i kaka
Xaphan Skrevet 17. desember 2010 #18 Skrevet 17. desember 2010 Det eeh.. blåser jeg i Ordspill på høyt nivå!
Tingo Skrevet 17. desember 2010 #19 Skrevet 17. desember 2010 hhehehe ser for meg en alvorlig nedsnørra 3 åring med grønne striper under nesa , som blåser så snørr og siggel klistrer ham fast i kaka Spot on.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #20 Skrevet 17. desember 2010 Ser for meg en treåring som skal presse absolutt all lufta ut av lungene for å blåse ut lysene på kaka mens de stolte foreldrene bivåner at kaka blir dusjet i en dråpekaskade av bakteriefylt væske. PHHHHUUUUUUUHHHHHHHHPPPPTTHHHBTBTBTBTTBTBbbbtbttbb gjaller det gjennom rommet i det de siste spyttklysene plasker i kakekremen. Nei takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå