Gå til innhold

Andres ånde på kaka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å spise kake andre har blåst på? Er det ekkelt? Tenker du ikke over det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så hysterisk at jeg tenker på det, nei..

• Liker 6
Skrevet

Jeg har tenkt over det, men tenker mer over evt spytt enn om noen har forpestet kaka med illeluktende ånde ;)

Skrevet

Det er mye værre å puste inn den lufta andre har pustet ut. Den lufta veldig mange milliarder mennesker har pustet ut veldig mange ganger. For ikke å snakke om all prompen og rapen til alle disse milliardene, og hosten og nysen. Det er ekkelt det. Og jeg tenker en del på det. Holder pusten så ofte jeg kan. :snurt:

• Liker 4
Skrevet

Ja, det synes jeg er ekkelt. Og prøver alltid i høyeste grad å unngå å måtte spise kake som det har blitt blåst på!

Skrevet

Ja fydda. Ser hele tiden mennesker som driver å blåser på kaker både i tide og utide og da tenker jeg alltid at de kakene skal i vertfall ikke jeg spise. :cool:

Skrevet

Blåser folk på kaker? Hvorfor det? Og hva om det er lys på den? Er det mer lov da?

Skrevet

Tenker at de mener i forbindelse med å blåse ut lysene.

Jeg har tenkt over det, men pyttsann - har ikke blitt syk av det enda. Vi har jo en velfungerende immunsystem ;)

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på. Hadde ikke reagert med mindre jeg så det kom spytt i forbindelse med blåsingen.. :sjenert:

Gjest navnelapp
Skrevet

Edemuli? Som Pet seier, vi pustar jo inn luft andre har pusta ut (for ikkje å snakke om den lufta som har vore igjennom bilar og slikt) heile tida. Og så tek eg det som ein spøk når Pet seier at ho held pusten mest mogeleg. ;)

• Liker 2
Skrevet

Og så tek eg det som ein spøk når Pet seier at ho held pusten mest mogeleg. ;)

Veeent, prøver du å si at ikke alt Pet sier er seriøst? :hakeslepp:

Skrevet

HVA???

Skrevet

:grine:

Skrevet

Hva synes dere om å spise kake andre har blåst på? Er det ekkelt? Tenker du ikke over det?

Næh.

Unntaket var en liten kladd som var så forkjøla at han knapt greide å dra pusten. Det var nok ikke bare ånde som traff kaka nei. Så den skippa jeg, gitt.

Skrevet

Det eeh.. blåser jeg i :jepp:

Skrevet

Næh.

Unntaket var en liten kladd som var så forkjøla at han knapt greide å dra pusten. Det var nok ikke bare ånde som traff kaka nei. Så den skippa jeg, gitt.

hhehehe ser for meg en alvorlig nedsnørra 3 åring med grønne striper under nesa , som blåser så snørr og siggel klistrer ham fast i kaka :)

Skrevet

Det eeh.. blåser jeg i :jepp:

Ordspill på høyt nivå! ;)

Skrevet

hhehehe ser for meg en alvorlig nedsnørra 3 åring med grønne striper under nesa , som blåser så snørr og siggel klistrer ham fast i kaka :)

Spot on. :eeeh:

Skrevet

Ser for meg en treåring som skal presse absolutt all lufta ut av lungene for å blåse ut lysene på kaka mens de stolte foreldrene bivåner at kaka blir dusjet i en dråpekaskade av bakteriefylt væske.

PHHHHUUUUUUUHHHHHHHHPPPPTTHHHBTBTBTBTTBTBbbbtbttbb gjaller det gjennom rommet i det de siste spyttklysene plasker i kakekremen.

Nei takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...