julenissen91 Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Heisann! Er litt ny på forumet her, men ordner seg vel Jeg er en 19 år gammel gutt, og er ikke noe særlig usikker på meg selv for å si det sånn. Egentlig har jeg for mye selvtillit, men nok om det Jeg har hatt flere kjærester tidligere og aldri hatt det problemet med å komme når vi har samleie.. Men nå har jeg begynt å date ei søt jente.. Det er som om det er null friksjon.. jeg føler ingenting når vi har sex sammen/sett bort fra de gangene hun suger meg eller vi har det kos på andre måter ^^ Jeg har googlet litt på nettet og funnet ut at knipeøvelser (hos henne, og hos meg) kan være litt lurt.. meeeeen det store problemet er, hvordan for guds skyld evt legge det frem for henne? Uten at jeg på noen som helst måte sier noe feil eller kanskje evt sårer ho Takker for alle svar, for jeg vil liksom kunne nyte sexen igjen... :/
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Heisann! Er litt ny på forumet her, men ordner seg vel Jeg er en 19 år gammel gutt, og er ikke noe særlig usikker på meg selv for å si det sånn. Egentlig har jeg for mye selvtillit, men nok om det Jeg har hatt flere kjærester tidligere og aldri hatt det problemet med å komme når vi har samleie.. Men nå har jeg begynt å date ei søt jente.. Det er som om det er null friksjon.. jeg føler ingenting når vi har sex sammen/sett bort fra de gangene hun suger meg eller vi har det kos på andre måter ^^ Jeg har googlet litt på nettet og funnet ut at knipeøvelser (hos henne, og hos meg) kan være litt lurt.. meeeeen det store problemet er, hvordan for guds skyld evt legge det frem for henne? Uten at jeg på noen som helst måte sier noe feil eller kanskje evt sårer ho Takker for alle svar, for jeg vil liksom kunne nyte sexen igjen... :/ Høres litt rart ut at så unge folk skal ha slike problemer ! Unge kvinner er vanligvis stramme og fine nedentil alle sammen . Og unge menn har vanligvis god følsomhet i penis . Er hun våtere og kåtere enn de andre damene du har vært sammen med ? Som sagt , vagina blir extra myk og elastisk hos svært kåte og våte kvinner . Kanskje føles hun derfor videre ut - enn de andre ? Men egentlig ikke er det. Da hun bare har sterk og god lubrikasjon av underlivet når hun er extra kåt . Tørk bort litt a saftene , så det ikke blir for vått . Kanskje det kan hjelpe . Men er jo mulig hun har medfødt større vagina ? Størrelsen varierer jo på kvinner også ....noen er trange andre er videre .Noen tørre , andre veldig våte .
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Høres ut som et problem som er lett å løse :-) Gjør som Statens Vegvesen: blir det for glatt på veien så strør dem på litt sand . Da skrubber det sikkert bedre og du også får større friksjon :-)
julenissen91 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2010 Ja jeg har lagt merke til at ho er "kåterere" og våtere enn de andre jeg har hatt sex med. Tidligere sex har jo vært helt fantastisk så det er jo et alternativ å tørke bort noe av saftene ja... Men tilbake til hovedspørsmålet: Hvordan evt legge frem et sånt forslag som: "hadde du giddi å gjort knipeøvelser?" på en god måte, så ikke jeg sier noe feil på en måte (Takker for svar forresten!) ))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå