Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer; når du suger en mann, lar du han komme i munnen din? Og svelger du sæden hans? Visst ikke, hva gjør du??

Kjæresten har sååååå lyst at jeg skal suge han til han kommer, men må ærlig si at tanken på å svelge sæden hans ikke akkurat frister særlig. Og det å spytte det ut igjen, vel.. Hehe :)

Hva gjør du??

Jeg svelger. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope! Jeg ELSKER å suge, men liker ikke egentlig få det i munnen. Ekke så fan av at det er varm og tykt. Kan minne om varm eplemost med mugg i... :(

• Liker 1
Skrevet

Eller kanskje jeg bare har vært mega uheldig?

• Liker 1
Gjest Koseklumpen
Skrevet

Svelger alltid når jeg suger.

Når jeg suger så vil jeg veldig gjærne svelge så lenge min kjære ikke vil komme en annen plass heller :jepp:

Skrevet

Nei, dessverre. Det har hendt, men liker det ikke.

Skrevet

Jeg svelger ikke. Har prøvd noen ganger før, men det var ikke noe særlig for å si det sånn.

Skrevet

Eller kanskje jeg bare har vært mega uheldig?

hehe, spørs nok det..eplemost med mugg i er grunn god nok til at du ikke liker det noe særlig. mannen min har en god og glatt konsistens, som smaker litt søtt. men jeg må jo si at jeg ikke har sæden i munnen lenger enn nødvendig, når det kommer/er på vei så sørger jeg for at det er lenge siden jeg har svelget spytt etc, slik at svelgerefleksen er på topp idet han kommer.

Skrevet

Jeg svelger, synes ikke det er noe problem. Egentlig ganske pirrende!

Synes et godt alternativ er å la han komme på puppene mine, eller på magen, eller å sette meg oppå og ri han til han kommer etter å ha sugd en stund.

Skrevet

Nei, synes ikke det er noe godt. Har prøvd, for å si det sånn, men jeg får meg ikke til å svelge noe sånt. Tenker ofte at det ville blitt som om han svelget nedpå med utfloden min ;)

• Liker 1
Skrevet

Har ikke prøvd det på andre enn han jeg var sammen med i 4 år, men da pleide jeg alltid å svelge. Ikke noe problem.

Men jeg pleide aldri å gurgle det rundt i munnen å kjenne på konsistens og smak da. Når han sprutet svelgte jeg det rett ned med en gang.

Blir litt spennende å prøve det med en ny mann :lur:

Skrevet

Jeg svelger, og jeg liker det :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Svelger. Mindre søl, i tillegg til at jeg liker følelsen.

Skrevet

jeg svelger..

+ er digg og se at gutten liker det.

men har snakket med en kompis som syntes det faktisk er jævlig ekkelt at jenter svelger.. så spørs jo på gutten å :)

Skrevet

Synes ikke at det var veldig godt. Jeg har aldri prøvd å smake på den. Og heller ikke hold det lenge i munnen. Det fikk meg til brekkninger. Og det er ekkelt. Jeg sluttet med det, for jeg synes dere gutter gjør altor lite for oss jenter. :rodmer:

Skrevet

Haha awkard tema! Men nei... Svelgte en gang og det var mildt sagt helt jævli. Sved i halsen å til og med. Så nei, spytter ut igjen altså. Men på en litt turn on måte? hahaha piiiinlig

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte det før, men en gang ble jeg skikkelig kvalm, og etter det har jeg dessverre ikke orket... Stakkars mannen :sjenert:

Skrevet

Svelger alltid, mest for hans nytelse og så er det praktisk.

Men, ikke godt :tanpuss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...