AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #81 Skrevet 9. november 2011 ..fordi h*n ikke liker sæd? Dear lord.. Nei, fordi h*n synes det er så fordømt pinlig å snakke om sex. 1
Fuckman1983 Skrevet 10. november 2011 #83 Skrevet 10. november 2011 Har aldri svelget, og kommer nok aldri til å gjøre det. Brekker meg bare ved tanken (hvem vet hva som skjer om jeg skulle ha svelget...). Jeg får til og med litt angst når jeg suger, og det kommer sånn "smøremiddel" ut, og det er jo kanskje en kvart dråpe. Drar frem papir med en gang og tørker det bort, haha. Nei huff, han får sprute andre steder. Han har dog sett meg brekke meg skikkelig av å få sæd på meg, så tror han er rimelig inneforstått med å få meg til å svelge er uaktuelt. Stakkars, stakkars mann. Mulig han forteller deg at dette er helt greit, men den dagen du plutselig svelger sæden hans vil du se en lykkeligere mann, uten tvil. Og til dere jenter som alltid kommer med motargrumentet "Ville du drukket vårt mensen da?", ta dere en skogtur istedet. 2
Green Lady Skrevet 10. november 2011 #84 Skrevet 10. november 2011 Stakkars, stakkars mann. Mulig han forteller deg at dette er helt greit, men den dagen du plutselig svelger sæden hans vil du se en lykkeligere mann, uten tvil. Og til dere jenter som alltid kommer med motargrumentet "Ville du drukket vårt mensen da?", ta dere en skogtur istedet. Jeg tror ikke kjæresten min blir så lykkelig at jeg åpenbart brekker meg og muligens kaster opp etter å ha fått det i munnen... Men ja, han har vært ærlig og sagt at han liker når jenter svelger (altså, jenter han har blitt sugd av før vi ble sammen) og at han selvfølgelig foretrekker dette enn å sprute et annet sted, men han respekterer at dette er et no-no for meg. Jeg klarer det rett og slett ikke. 1
MrSmith Skrevet 10. november 2011 #85 Skrevet 10. november 2011 Ja, jeg svelger, og liker det. Rett som det er ber jeg om at han skal sprute i munnen min. Synes det er opphissende og kjenne han komme i munnen min, og kjenne hvordan det rykker og pulserer. Mannekjønn er kult Ingen tvil om at dette er idealet! Svelging gir dama en ekstra edge, men dette er en superbagatell i forhold til andre ting som betyr noe.
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. november 2011 #86 Skrevet 10. november 2011 Ja har svelget siden jeg var 15 år. Har alltid digget sæden, smaken og varmen som renner eller skytes ned i halsen. Jeg elsker alt med sæd og digger å få den over kroppen og i alle hull og. Så det er bare å la det stå til og svelge ned den herlige saften 1
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2011 #87 Skrevet 10. november 2011 Stakkars, stakkars mann. Mulig han forteller deg at dette er helt greit, men den dagen du plutselig svelger sæden hans vil du se en lykkeligere mann, uten tvil. Og til dere jenter som alltid kommer med motargrumentet "Ville du drukket vårt mensen da?", ta dere en skogtur istedet. Herregud. Er ikke synd på mannen om dama ikke svelger. Han burde respektere hennes valg. 1
smilo Skrevet 10. november 2011 #88 Skrevet 10. november 2011 Har aldri svelget, og kommer nok aldri til å gjøre det. Brekker meg bare ved tanken (hvem vet hva som skjer om jeg skulle ha svelget...). Jeg får til og med litt angst når jeg suger, og det kommer sånn "smøremiddel" ut, og det er jo kanskje en kvart dråpe. Drar frem papir med en gang og tørker det bort, haha. Nei huff, han får sprute andre steder. Han har dog sett meg brekke meg skikkelig av å få sæd på meg, så tror han er rimelig inneforstått med å få meg til å svelge er uaktuelt. Jeg var slik i mange år, men nå svelger jeg , og jeg vet han setter stor pris på det. Faktisk ønsker han innimellom heller å bli sugd til orgasme enn å komme inni meg.
Djungelvrål Skrevet 10. november 2011 #89 Skrevet 10. november 2011 Stakkars, stakkars mann. Mulig han forteller deg at dette er helt greit, men den dagen du plutselig svelger sæden hans vil du se en lykkeligere mann, uten tvil. Og til dere jenter som alltid kommer med motargrumentet "Ville du drukket vårt mensen da?", ta dere en skogtur istedet. Det er uten tvil den dummeste posten jeg har lest her inne på lang lang tid.
Gjest nobilian Skrevet 10. november 2011 #90 Skrevet 10. november 2011 Det er uten tvil den dummeste posten jeg har lest her inne på lang lang tid. *** Altså, påstanden hans er at mannen vil bli lykkeligere om hun svelger i stedet for å bli kvalm av å få sæd på seg...hva er dumt med det? De fleste menn og kvinner foretrekker vel at kjønnsvæskene deres er en kilde til glede i stedet for til kvalme? 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 10. november 2011 #91 Skrevet 10. november 2011 *** Altså, påstanden hans er at mannen vil bli lykkeligere om hun svelger i stedet for å bli kvalm av å få sæd på seg...hva er dumt med det? De fleste menn og kvinner foretrekker vel at kjønnsvæskene deres er en kilde til glede i stedet for til kvalme? Eh for å si det sånn så får jeg mer glede av å få sæd PÅ meg framfor å svelge det. Blir mer kvalm av å svelge. Vil jo tro at en mann ikke får glede av å se en dame som brekker seg etter hun har svelget.
Djungelvrål Skrevet 10. november 2011 #92 Skrevet 10. november 2011 (endret) *** Altså, påstanden hans er at mannen vil bli lykkeligere om hun svelger i stedet for å bli kvalm av å få sæd på seg...hva er dumt med det? De fleste menn og kvinner foretrekker vel at kjønnsvæskene deres er en kilde til glede i stedet for til kvalme? Svaret hans gjør meg kvalm , "Stakkars , stakkars mann, buhu" Hva med kvinner som brekker seg når de svelger? Skal de gå rundt å tro at de aldri kan gjøre en mann lykkelig? Endret 10. november 2011 av Liquorice
Potetnesen Skrevet 10. november 2011 #93 Skrevet 10. november 2011 Jeg svelger og jeg liker det, jeg gjør somregel det han vil og han det jeg vil! Men noen ganger kommer han andre steder, som på magen, puppene, halsen, ansiktet, bake på ryggen/rumpen osv.. Husk at når du skal svelge så er det bare å samle alt opp uten å smake så mye på det og svelge det rett ned.. kjæresten min hater søl :D
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #94 Skrevet 10. november 2011 Ja, jeg svelger, og liker det. Rett som det er ber jeg om at han skal sprute i munnen min. Synes det er opphissende og kjenne han komme i munnen min, og kjenne hvordan det rykker og pulserer. Mannekjønn er kult Ingen tvil om at dette er idealet! Svelging gir dama en ekstra edge, men dette er en superbagatell i forhold til andre ting som betyr noe. Jeg gjør alle de tingene der med like stor glede og innlevelse - tenner stort på det, men jeg svelger det ikke etterpå. Det at man ikke svelger betyr ikke at man ikke nyter å gi heftig oralsex. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #95 Skrevet 10. november 2011 Han må gjerne komme i munnen min, men jeg svelger ikke. Spytter ut i et håndkle/papir, eller løper på do. Sexy? Nei, ikke veldig, men det hadde ikke vært så sexy om jeg kasta opp på ham heller. Må alltid skylle munnen godt etterpå og pusse tenna om jeg har mulighet. Kjenner sæden svi i munnen lenge etterpå. Aldri i verden om jeg hadde latt det komme i halsen min.
fink Skrevet 10. november 2011 #96 Skrevet 10. november 2011 Her var det veldig enten eller. Jeg synes ikke sæd har en spesielt forlokkende konsistens eller smak, men svelger de gangene jeg føler jeg klarer. Andre ganger ender vi opp med samleie, eller han spruter andre steder. Jeg tenner på å suge til han kommer, for så å se på at han spruter. Følelsen av kontroll kombinert med hans nytelse er veldig deilig. 1
Gjest nobilian Skrevet 10. november 2011 #97 Skrevet 10. november 2011 Eh for å si det sånn så får jeg mer glede av å få sæd PÅ meg framfor å svelge det. Blir mer kvalm av å svelge. Vil jo tro at en mann ikke får glede av å se en dame som brekker seg etter hun har svelget. *** Nei, det har du nok rett i. De fleste menn ville, dersom to kvinner ellers var like, valgt den som svelget uten å brekke seg. Og hatt glede av det. Ikke noe galt i det. Eksempelvis ville de fleste kvinner, dersom to menn ellers var like, valgt en med normal penis fremfor en med liten. Preferanser.
Gjest linsina Skrevet 10. november 2011 #98 Skrevet 10. november 2011 Nei, liker ikke smaken. Brekker meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå