Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svelger så klart! Alt med mannens goder er digg! :D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, tenner veldig på å se at mannen nyter, så jeg svelger med glede ;)

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Svelger og liker det :)

Skrevet

Skulle ønske jeg ikke hadde problemer med det, men tror jeg har vært borti gutter som bare smakte helt jævlig, så har en stor sperre på det. Har prøvd meg såvidt, men det byr meg virkelig imot. Synd, syns jeg.

Skrevet

Jeg syns det er å gi han nytelse er svært opphissende. Så hvis han tenner på at jeg svelger, så gjør jeg det. :) Liker det jeg.

Liker at han kommer "inni" meg på en eller annen måte uansett.

Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg svelget for første gang for noen dager siden, og det var ikke så ille egentlig. Smaken var litt sterk, og satt litt lenge, men var helt ok. Deilig å se at typen ble så glad da :D

Skrevet

åååh, det å svelge er noe jeg skulle ønske jeg turte, ikke for min egen del men for hans skyld. Jeg føler at han går glipp av noe fordi jeg ikke tør å prøve.. haha. Jeg vil bare ikke ha det i munnen, rett og slett! Han får komme et annet sted :P

Skrevet

Haha awkard tema! Men nei... Svelgte en gang og det var mildt sagt helt jævli. Sved i halsen å til og med. Så nei, spytter ut igjen altså. Men på en litt turn on måte? hahaha piiiinlig

Unnskyld meg, er du 12 år?

• Liker 2
Skrevet

Jepp, svelger. Har heldigvis aldri hatt noe problem med det.

Men alle mine venninner (som av en merkelig grunn prater om sexlivet sitt til hverandre, og jeg hører på) sier at de kunne aaaldri svelge sæd, det er sååå ekkelt :gjeiper:

Skrevet

Har aldri svelget, og kommer nok aldri til å gjøre det. Brekker meg bare ved tanken (hvem vet hva som skjer om jeg skulle ha svelget...). Jeg får til og med litt angst når jeg suger, og det kommer sånn "smøremiddel" ut, og det er jo kanskje en kvart dråpe. Drar frem papir med en gang og tørker det bort, haha. Nei huff, han får sprute andre steder. Han har dog sett meg brekke meg skikkelig av å få sæd på meg, så tror han er rimelig inneforstått med å få meg til å svelge er uaktuelt.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Nei, det er jævlig. Smaken, konsistensen..uff..

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Unnskyld meg, er du 12 år?

..fordi h*n ikke liker sæd?

Dear lord..

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Har gjort det men liker det ikke så prøver å unngå det.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har begynt å søle litt med vilje av og til, slik at jeg kan slikke det opp igjen fra magen hans. Det skjedde helt tilfeldig en gang, og han ble så kåt av hele greia at jeg har blitt "slurvete" :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Klart det, er jo ikke noe vits i å suge for så å ikke la han komme i munnen min. For å sitere min kjære: "høydepunktet ved å bli sugd er jo nettopp det å komme i munnen, ellers kan hu la vær å suge in the first place"- Kan ikke annet enn å si meg enig.

• Liker 2
Skrevet

..fordi h*n ikke liker sæd?

Dear lord..

Hadde vel kanskje mer med tonen i svaret å gjøre enn akkurat det at h*n ikke likte det.

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Hadde vel kanskje mer med tonen i svaret å gjøre enn akkurat det at h*n ikke likte det.

Hmm..ja, du har nok rett.

Skrevet

Nei - takler ikke konsistensen og dels smaken.

Tar det i munnen, kan gjerne slikke ham ham om han har kommet på seg selv(og han kan komme hvor som helst på meg) - men jeg klarer bare ikke svelge.

Dumt egentlig, ikke for hans del - men mest for min egentlig siden jeg jo tenner på det mentalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...