Gå til innhold

Svelger du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer; når du suger en mann, lar du han komme i munnen din? Og svelger du sæden hans? Visst ikke, hva gjør du??

Kjæresten har sååååå lyst at jeg skal suge han til han kommer, men må ærlig si at tanken på å svelge sæden hans ikke akkurat frister særlig. Og det å spytte det ut igjen, vel.. Hehe :)

Hva gjør du??

hadde aldri gjort det, det er ekkelt og smaker vondt...asså hvis ikke DU vil, så ikke gjør det...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svelger = ikke sex. Kvinner skal svelge, hva er vitsen med sex ellers? Mannjuicen hører hjemme i magen deres. Og det er jo bare sunt for dem ;)

Skrevet

Dette må være KG's mest repeterende tråd. Denne og liten vs stor pikk.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg svelger aldri. Det er greit om han kommer i munnen, men jeg spytter det ut med en gang.

Men, jeg bare lurer, når du allerede har det i munnen, er det ikke like enkelt å bare svelge det?

Skrevet

Jeg har prøvd en gang, men jeg klarer det bare ikke, er en slags "sperre". :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg svelger, og liker det. Rett som det er ber jeg om at han skal sprute i munnen min. Synes det er opphissende og kjenne han komme i munnen min, og kjenne hvordan det rykker og pulserer. Mannekjønn er kult :Hehe:

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min (hun) tørker seg av på meg hvis hun får litt sæd på hånden. Hun suger, men gir seg lenge før det er noen "fare". Får meg egentlig mest til å føle at det er feil å komme fordi hun tydeligvis synes det er ekkelt.

Men snakke om det? Nei, sex skal man bare ha, ikke snakke om- "for det er ikke naturlig".

Skrevet

Ikke svelger = ikke sex. Kvinner skal svelge, hva er vitsen med sex ellers? Mannjuicen hører hjemme i magen deres. Og det er jo bare sunt for dem ;)

Enig!

Skrevet

Jeg har prøvd en gang, men jeg klarer det bare ikke, er en slags "sperre". :gjeiper:

Jeg har også en sperre... klarer ikke å komme inni munnen på noen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri hatt noe i mot å svelge på mine tidligere kjærester. Men på samboeren min klarer jeg det ikke. Sæden hans smaker Grusomt. Kjempesynd for jeg hadde ikke hatt noe i mot det ellers. Det har vel noe med at han røyker og drikker 3l kaffe til dagen omtrent. Det smaker skikkelig harskt. Forsatsen derimot smaker ikke vondt i det hele tatt, så jeg får da litt av saftene hans i meg ;-)

Skrevet

Jeg svelger alltid om han kommer i munnen min.

Har ingen problemer med det. Synes smaken er helt OK, dessuten blir det mye mindre kliss på denne måten. Dessuten er det jo et stort pluss at mange gutter tenner på det :)

- Jente 22

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg pleier som regel å svelge. Ikke fordi jeg synes det smaker så godt at det gjør noe, men for å unngå mer søl enn nødvendig, og for å spare papir.

Det er ikke verre enn å svelge rå eggehvitte. :gjeiper:

Skrevet

Ja, jeg svelger, og liker det. Rett som det er ber jeg om at han skal sprute i munnen min. Synes det er opphissende og kjenne han komme i munnen min, og kjenne hvordan det rykker og pulserer. Mannekjønn er kult :Hehe:

Kunne ikke våre mere enig faktisk :gjeiper:

Skrevet

Som oftest suger jeg han som forspill, og da blir det ikke noe svelging. Men når jeg har mensen får han oralsex, og da får han selv velge hvor han vil komme osv. Jeg svelger om jeg føler for det, han bryr seg ikke mye om svelgingen (whatevah), men liker å komme i munnen da ;)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Han kan komme i munnen min, men jeg svelger aldri. Har gjort det før og da brakk jeg meg. Huff no more.

• Liker 2
Skrevet

Gjennom fire år i et fast forhold nektet jeg å i det hele tatt ha sæd nær munnen min - synest bare tanken var kvalmende. For rundt en mnd siden svelgte jeg for første gang, første gangen jeg var med en annen enn min eks etter bruddet, og da jeg sugde han så kom han så fort at jeg ikke engang rakk å tenke fra da han sa "nå kommer jeg snart" og til jeg fikk det i munnen og plutselig hadde svelgt det. Synest ikke det var ekkelt i det hele tatt - kan godt gjøre det igjen liksom.. :P

Skrevet

Den moderne kvinnen anno 2011 svelger.

Sunt, praktisk og til og med godt for enkelte kvinner. For mannen er det selvsagt ren nytelse.

Vinn-vinn :)

Selv om SV nærmer seg sperregrensen vil det fortsatt finnest noen grinete feminister som nekter plent.

:)

Skrevet

Jepp, uten problemer. Vurderte faktisk aldri å ikke svelge (bare så det er sagt, så mener jeg ikke at alle andre burde svelge bare fordi jeg gjør det - folk må få finne ut hva de er komfortable med selv!). For meg falt det naturlig, jeg syntes det var opphissende og jeg skjønte fort at det ville være deilig for han om jeg svalgte det. Tror jeg hadde "den rette" innstillingen, noe som gjorde at den, ikke akkurat deilige smaken, ikke føltes så veldig vond. Svelger helt uten problemer, og klarer å nyte det, men jeg har heldigvis aldri følt meg tvunget til å svelge. Tror ikke jeg hadde likt det så godt som jeg gjør, hvis jeg hadde følt meg tvunget til å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...