AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg bare lurer; når du suger en mann, lar du han komme i munnen din? Og svelger du sæden hans? Visst ikke, hva gjør du?? Kjæresten har sååååå lyst at jeg skal suge han til han kommer, men må ærlig si at tanken på å svelge sæden hans ikke akkurat frister særlig. Og det å spytte det ut igjen, vel.. Hehe Hva gjør du??
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Det eineste eg svelger er mat, drikke og eget spytt. Sæd står ikkje på menyen. 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Det eineste eg svelger er mat, drikke og eget spytt. Sæd står ikkje på menyen. Men hva gjør du da??
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Men hva gjør du da?? Sier nei til å få munnen min nedspruta. 2
Gjest HunterLady Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Sæd er hverdagskost her. Må ha det, bare må ha det. Så ja, jeg svelger. Er faktisk veldig godt. Anbefales virkelig. 1
Quijote Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Jeg svelger alltid om jeg suger til han kommer, men det tok lang tid å vende seg til tanken på det. Nå synes jeg det å svelge er hot! Sæden smaker egentlig ikke noe annerledes enn forsatsen, det kommer bare i større mengder
FantasDick Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Først vil jeg si at det er ett fett om jeg svelger eller ikke om jeg først har fått det i munnen. Jeg har litt problemer med konsistensen/varmen på sæden, så jeg kan synes det er ekkelt at han kommer i munnen min, men da er det nettopp NÅR han kommer det er ekkelt - ikke om jeg svelger eller ikke. Har jeg først fått det i kjeften er det gjort, liksom. Så, noen ganger svelger jeg og noen ganger tar jeg det andre steder. Han liker godt å sprute på puppene/halsen/i ansiktet, så begge er fornøyde. Er det ikke så lenge siden siste utløsning (mindre mengde) kan jeg godt ta det i munnen, men er jeg f.eks litt småkvalm er det ikke noe sjakktrekk.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 Først vil jeg si at det er ett fett om jeg svelger eller ikke om jeg først har fått det i munnen. Jeg har litt problemer med konsistensen/varmen på sæden, så jeg kan synes det er ekkelt at han kommer i munnen min, men da er det nettopp NÅR han kommer det er ekkelt - ikke om jeg svelger eller ikke. Har jeg først fått det i kjeften er det gjort, liksom. Så, noen ganger svelger jeg og noen ganger tar jeg det andre steder. Han liker godt å sprute på puppene/halsen/i ansiktet, så begge er fornøyde. Er det ikke så lenge siden siste utløsning (mindre mengde) kan jeg godt ta det i munnen, men er jeg f.eks litt småkvalm er det ikke noe sjakktrekk.. HVA?? Fungerer han mer enn bare en gang??? ;o Her i huset er det full stopp etter at han har kommet en gang.. Da fungerer absolutt ingenting hos han..
Gjest chayzi Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 Ja, jeg svelger liker faktisk å svelge, og synes ikke sæd smaker så ille.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #11 Skrevet 16. desember 2010 HVA?? Fungerer han mer enn bare en gang??? ;o Her i huset er det full stopp etter at han har kommet en gang.. Da fungerer absolutt ingenting hos han.. Er det så unormalt da? Jeg kan komme flere ganger etter hverandre hvis jeg vil.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #12 Skrevet 17. desember 2010 Er det så unormalt da? Jeg kan komme flere ganger etter hverandre hvis jeg vil. Er du mann eller kvinne? Jeg kan komme ganske mange ganger, men han er ferdig etter en omgang..
Gjest Ourcuran Nkya Skrevet 17. desember 2010 #13 Skrevet 17. desember 2010 Er det så unormalt da? Jeg kan komme flere ganger etter hverandre hvis jeg vil. litt av et syn; multiorgasmer med sædtømming, det blir vel mer komisk enn erotisk 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #14 Skrevet 17. desember 2010 Er du mann eller kvinne? Jeg kan komme ganske mange ganger, men han er ferdig etter en omgang.. mann....
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #15 Skrevet 17. desember 2010 litt av et syn; multiorgasmer med sædtømming, det blir vel mer komisk enn erotisk Forklarte meg kanskje litt dårlig, kommer jo ikke helt på rekke og rad. Er litt for følsom rett etter orgasme, så må vente i 30 sekunder til 1 minutt før jeg kan kjøre på igjen. Aldri prøvd det ut med en partner da. :O
glamorous Skrevet 17. desember 2010 #16 Skrevet 17. desember 2010 Svelger selvsagt, hva er poenget med å suge om man ikke fullfører med å svelge? Fy faen så turn off.
Gjest Katten. Skrevet 17. desember 2010 #17 Skrevet 17. desember 2010 litt av et syn; multiorgasmer med sædtømming, det blir vel mer komisk enn erotisk Jeg kan ha fortsette å ha sex rett etter jeg er ferdig å sprute, for så å holde på til jeg får ny orgasme. Tar selvfølgelig litt lengre tid. Tror rekorden vår er at jeg kom 17 ganger i løpet av et døgn. Madammen svelger, og det er helt fantastisk deilig å bli sugd tom! Dog varierer vi hvor jeg kommer
Gjest Airi Skrevet 17. desember 2010 #18 Skrevet 17. desember 2010 Ja, det gjør jeg, men jeg hadde ikke gjort det om jeg ikke var komfortabel med det.
Sophia. Skrevet 17. desember 2010 #19 Skrevet 17. desember 2010 Jeg svelger. Det går helt greit å gjøre det, men det er ikke noe jeg nyter.
Gjest birry93 Skrevet 19. desember 2010 #20 Skrevet 19. desember 2010 Jeg svelger aldri. Det er greit om han kommer i munnen, men jeg spytter det ut med en gang. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå