Gå til innhold

Kjøp av jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt ny jeans nå. Var i butikken og prøvde en type idag som jeg likte veldig godt, men er litt usikker på størrelsen jeg skal velge. 40 var litt trang, og magen og fettet på hoftene datt ut over buksekanten. Jeg prøvde også en i str 42, og den var mye bedre rundt magen og hoftene, og magen hang ikke like ille som da jeg prøvde str 40. Følte at str 42 ble litt for løs rundt lårene og nedover, så jeg ble veldig usikker. Jeg elsker trange jeans, men magen er problemet. Det ser ikke akkurat så fint ut om magen og resten av fettet henger og slenger utenfor buksekanten.

Så - noen som har noen tips og komme med? Hvem bør jeg velge? Vil den som er litt trang vie seg ut og bli bedre etterhvert som jeg bruker den?

Har vært på reise en stund, og skal snart hjem så derfor tenkte jeg at det kunne vært fint å kjøpe en ny jeans her jeg er nå med tanke på pris osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Velg de jeansene som du liker best, og så ta med med til en skredder. De syr jo ting inn og ut =)

Skrevet

Velg de jeansene som du liker best, og så ta med med til en skredder. De syr jo ting inn og ut =)

Jeg vet ikke helt hvem jeg liker best. Det er et ork å måtte dra på seg helt åletrange jeans, men samtidig er det det jeg liker best og er mest komfortabel med å gå i. Det er bare den stygge magen som er i veien! Desverre har den alltid vært sånn, så går ikke an å "fjerne" den ved hjelp av trening heller :(

Tror jeg må ta en tur innom butikken igjen i morgen og prøve buksene på nytt for å se om jeg klarer å bestemme meg. Har gjort så mange bomkjøp opp igjenom årene at jeg blir flau av tanken.

Skrevet

flere butikker kommer med high waist nå :) prøvde en på vero moda i går, men kjøpte ikke pga feil lengder.

Skrevet

flere butikker kommer med high waist nå :) prøvde en på vero moda i går, men kjøpte ikke pga feil lengder.

Ja, har kjempe lyst på det, men magen kommer i veien så blir ikke så behagelig å bruke den typen :( Har en high waist bukse fra før av, men den er brukt kun et par ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...