Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Heter et program som går på TV her i Usa. Dette programmet handler om par som forsøker å gjenforenes. En kvinne eller mann skriver inn og ber om å få hjelp til å oppspore "the one that got away", for så å få filmet gjenforeningen. Det siste programmet var litt utenom det vanlige. Vanligvis handler det om par som ble skilt "on good terms", slik at en gjenforening er sannsynlig. Imidlertid ikke sist gang: En kvinne hadde tatt kontakt for å gjenforenes med sin Store Kjærlighet. Hun fremstilte det som om at de hadde skilt lag grunnet forskjellig ståsted i livet på daværende tidspunkt. Programmet er vinklet slik at man først har paralellhandlinger, for så å filme dem sammen over en middag. Han virket noe skeptisk, men tilsynelatende lettet over å få se denne kvinnen igjen. De tilbringer en dag sammen hvor de gjør aktiviteter sammen, før de går til middag og har "Den Store Samtalen". Hun forsøker først å hinte, han tar ikke hintene. Til slutt må hun si det rett ut at hun ønsker en ny sjangse. Her slippes bomben: Årsaken til at han dumpet henne var at han fersket henne med en annen mann (midt i akten). Hallo? Hvem er det som tror at man kan få tilbake eksen under slike omstendigheter? Snakk om å drite seg loddrett ut på TV. Jeg lo så tårene skvatt. Til slutt kom det frem at den ensete grunnen til at han hadde samtykket i å møte henne igjen, var å ydmyke henne på TV. Way to go, sier bare jeg.
Gundel Gaukeley Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 He-he...hevnen kan være søt.... Tror det gikk et lignende program "her hjemme". "Tilgi meg" eller noe sånt tror jeg det het. Tror ikke jeg hadde takla det særlig bra hvis min eks stod på døra med fullt tv-team og skulle ha tilgivelse...
Cooli Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Til slutt kom det frem at den ensete grunnen til at han hadde samtykket i å møte henne igjen, var å ydmyke henne på TV. Way to go, sier bare jeg. :o
Livets datter Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 et program som går på TV her i Usa Need I say more?
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Så du liker tanken på at mennesker blir ydmyket for åpent kamera? Jeg deler ikke din oppfatning! Det er alt jeg har å si.........
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 De sørger vel glatt og elegant for å ydmyke seg sjøl når de deltar på TV for å gjenforenes med eksen? Synes mer synd i den parten som ikke tok initiativ til å delta, men bare bittelitt... Det ville jo aldri blitt noe program om den andre sa nei takk? Gjett hvorfor Ricki Lake og denne type program er uuutmerket tidtrøyte?
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2003 Så du liker tanken på at mennesker blir ydmyket for åpent kamera? Jeg deler ikke din oppfatning! Det er alt jeg har å si......... Kremt...det var hun som bedro eksen som ville gjenforenes, ergo måtte hun jo skjønne at utroskapen ville bli nevnt...
punkyB Skrevet 17. oktober 2003 #9 Skrevet 17. oktober 2003 Det er jo så tragisk at det blir rent komisk. Virker jo som om det spiller ikke noen rolle hva de må si eller gjøre - poenget er å komme seg på tv. Jeg digger sånne program jeg da :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå