Miracl3 Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Hva slags alternativer finnes det å ha til kjolen. Noen som har sett en brud med kåpe ? Ble det fint ? Jeg tror capene blir for tynne . Jeg trenger en tykk jakke eller kåpe men blir det fint ? Å hvor skal jeg kjøpe ?
november03 Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Det finnes alternativer på brudekjole-salongene. Ofte hvite jakker/kåper med hvit mink/fusk pels rundt kragen. Jeg er ikke så begeistret for disse personlig så jeg har tenkt å ha et sjal (ivory-farget) akkurat i det jeg går inn/ut av bilen, kirken og festlokalet! Var i et bryllup i fjor vinter hvor brudenhadde sort kåpe da det var iskaldt på fjellet. Det var ikke så veldig fint i.o.m. at den var sort, men må man så må man....bedre det enn å enne opp med lungebetennelse. :o
cappocino Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg skal ha en lang hvit kåpe med hette og fuskepels rundt hele kanten. Må ha det ganske tykt da jeg er en frysepinne!!! Jeg kommer til å ta den av meg i kirken, da skla jeg ha på meg kjole og jakke....
jea Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 http://home.online.no/~t-el-myh/prislisteb...ebestilling.cfm Her er en fin kåpe til kjole..Helt nederst på siden..Kanskje intressert??
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Sånn cape som er vist i innlegget over er superenkle å sy selv! Det er bare to firkantete tøystykker, rettsøm og litt rynking det er snakk om. Syns derfor prisen er helt vanvittig! Jeg har sydd en sånn selv som del av et kostyme for noen år siden.
Snurre Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Hei Miracle3 har sendt deg en pm på spørsmålet du lurte på :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå