Marit Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Joda nå har jeg funnet lokaler i fleng, litt mange kanskje får nå sitter jeg med tre lokaler den 7 august jeg da :oops: Den ene har jeg utelukket helt!! Så dit må jeg bare huske å få ringt å avbestilt! Så har jeg et lokale som jeg faktisk fikk kontrakten på i dag, men den er jo ikke undertegnet enda så jeg kan jo fortsatt vente litt å tenke meg om! Dette er et lokale som egentlig var helt greit og veldig rimelig med folk som kom å vaska dagen etter. Men det var liksom bare et stort rom med mange bord. 7 år gammelt bare så det var jo greit da. Men så kom jeg til å tenke i ettertid hvor i pokkern skal man gjøre av seg når man skal ommdandere bordene da?? Skal gjestene bare stelle seg borte i en krok Nei uff!! Det er jo mulighet til å gå ut å vente men det var ikke noe sitteplasser der... Nei uff jeg blir i tvil jeg da! Var alt av service der og et lite kjøkken med svær benkeplass!! Så sån sett var det jo greit! Joda så har jeg nå attpåtill holdt av et lokale på et hotell også da! Det var i litt dyrere klasse en vi egentlig hadde tenkt oss, men der er jo alt innkludert og fiks ferdig! Eneste man må ha med er blomster! Hva annbefaler dere? Veier skikkelig for og i mot her!
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 På det første stedet må du jo tenke på om du må ha med duker, nok glass, blomster osv. Alt dette kan stort sett leies, men det koster jo penger. Men dersom dere kjenner noen som kan lage god og litt annerledes mat og dere kan skaffe drikkevarer billig, kan jo dette lønne seg. Dere må også tenke på at det er en del pynting av lokalene som skal gjøres dagen før. I tillegg trenger dere jo serveringspersonell som skal ha betalt. Når det gjelder å ordne om på bordene så kan vel gjestene ta seg en tur ut dersom det er pent vær og det er uteplass. Avtal på forhånd med en del mannfolk, så er ryddejobben raskt unnagjort. Vi hadde akkurat samme valg som deg og endte med "ferdigpakken". Vi valgte å betale litt mer for å slippe å ha så mye å tenke på og heller la de som kan dette ta seg av det hele. I regnestykket vårt måtte vi også ta med at selskapslokalene spanderte bryllupssuiten på oss og at de hadde rabattavtale med hotellet for våre gjester. Kanskje du kan få med overnattingen på hotellet dere kan være? Lykke til! Hilsen Lille meg
@shygirl@ Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Heisann... Jeg tror jeg hadde gått for hotellet... En ting mindre å bekymre seg over på den store dagen.. Alt er klappet og klart....
cappocino Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 Helt enig med @shirlygirl@! Jeg hadde også gått for hotellet. vet med meg selv at det blir verdt pengene.....
Pip Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Vi hadde akkurat samme valg som deg og endte med "ferdigpakken". Vi valgte å betale litt mer for å slippe å ha så mye å tenke på og heller la de som kan dette ta seg av det hele. I regnestykket vårt måtte vi også ta med at selskapslokalene spanderte bryllupssuiten på oss og at de hadde rabattavtale med hotellet for våre gjester. Kanskje du kan få med overnattingen på hotellet dere kan være? Akkurat som om eg skulle ha sagt det sjølv! Og har absolutt aldri angra på det valet.
Gjest MrsL Skrevet 18. oktober 2003 #6 Skrevet 18. oktober 2003 Heisann... Jeg tror jeg hadde gått for hotellet... En ting mindre å bekymre seg over på den store dagen.. Alt er klappet og klart.... Det har vi også gjort. Det er nok å tenke på og vet at det absolutt er verdt pengene
9na Skrevet 19. oktober 2003 #7 Skrevet 19. oktober 2003 Og vi har gjort akkurat det samme som de fleste her; gått for hotellet. Jeg tror det kommer til å bli verdt pengene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå