AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Del Skrevet 16. desember 2010 Jepp, og der forsvant innlegget mitt i et kg-surr.. Kort fattet: Nyere epilatorere har flere fuktioner enn tidligere, man kan bruke dem i dusjen, flere pinsetter per hode, lys sånn at man skal kunne se alle hårene osv. Jeg luerer da på om disse er bedre enn tidligere, og om det er verdt det å invistere i en ny en. Min gamle ville blitt seks år eller noe om den fortsatt var i bruk. Problemet med den var at det ble alt for langdrygt å epilere og jeg fikk ikke med alle hårene. Smerten, ja, den var der jo, men den var (somregel) overlevelig. Men med flere pinsetter, kunne bruke i dusjen, med ekstra lys for å se alle hårene, vil resultatet bli bedre evt. komme før? Eller er det kun det samme gamle torturredskapet som ikke får med alle hårene selv etter en halv times tur på et ben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2010 #2 Del Skrevet 16. desember 2010 Epilator = røske ut hår og litt hud og i alle fall sjela = vondt = har neppe blitt noe bedre uansett hvor mye de "forbedrer formulaen"...skulle jeg tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 17. desember 2010 #3 Del Skrevet 17. desember 2010 Jepp, og der forsvant innlegget mitt i et kg-surr.. Kort fattet: Nyere epilatorere har flere fuktioner enn tidligere, man kan bruke dem i dusjen, flere pinsetter per hode, lys sånn at man skal kunne se alle hårene osv. Jeg luerer da på om disse er bedre enn tidligere, og om det er verdt det å invistere i en ny en. Min gamle ville blitt seks år eller noe om den fortsatt var i bruk. Problemet med den var at det ble alt for langdrygt å epilere og jeg fikk ikke med alle hårene. Smerten, ja, den var der jo, men den var (somregel) overlevelig. Men med flere pinsetter, kunne bruke i dusjen, med ekstra lys for å se alle hårene, vil resultatet bli bedre evt. komme før? Eller er det kun det samme gamle torturredskapet som ikke får med alle hårene selv etter en halv times tur på et ben? Jeg kjøpte en ny en for under 1 år siden og jeg syns den er mye mer aggressiv enn min gamle. Om det går fortere, litt - men det tar uansett lang tid. Må jo få med alle hårene! :gjeiper: Men jeg syns faktisk at det er mer vondt. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg syns det, kanskje fordi hodet akselerer fortere?! Og det er noen flere pinsetter.. Jeg kunne fint greid meg med min gamle, det er ikke STORE forskjellen, men litt. Vondt er det jo uansett - har nå blitt noe mer vant til smerten med tiden Den har et lys, så det er lettere å se hårene. Jeg sitter ikke igjen med noen hår jeg ikke har fått med meg - men det problemet hadde jeg ikke før heller. Under armene derimot syns jeg at jeg får med meg hårene mye bedre på grunn av hjelp fra lyset Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Del Skrevet 17. desember 2010 Hehe, er liksom det jeg frykter ja.. Men klarte jo å bite i meg smerten sist, men resultatet ble uansett ikke bra nok, så ble litt bortkastet smerte Men merker jeg er farlig fristet til å kjøpe en ny altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 17. desember 2010 #5 Del Skrevet 17. desember 2010 Hehe, er liksom det jeg frykter ja.. Men klarte jo å bite i meg smerten sist, men resultatet ble uansett ikke bra nok, så ble litt bortkastet smerte Men merker jeg er farlig fristet til å kjøpe en ny altså Åå, hvorfor ble du ikke fornøyd da? Eneste jeg irriterer meg over, er inngrodde hår. Jeg får det når jeg epilerer. Ellers så er jeg storfornøyd med både resultatet og det faktum at hårene ikke stikker ut allerede dagen etter :D Har fått betraktelig mindre hårvekst altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glamorous Skrevet 17. desember 2010 #6 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har hatt min epilator i ca 3 år nå tror jeg. Jeg har enda ikke giddet å kjøpe en nyere. Så jeg vet ikke om de nye er bedre, jeg vet bare at jeg trives med den gamle og den gjør jobben sin! Bruker epilatoren under armene, bikinilinjen og leggene. Kunne aldri vært foruten den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Del Skrevet 17. desember 2010 Åå, hvorfor ble du ikke fornøyd da? Eneste jeg irriterer meg over, er inngrodde hår. Jeg får det når jeg epilerer. Ellers så er jeg storfornøyd med både resultatet og det faktum at hårene ikke stikker ut allerede dagen etter :D Har fått betraktelig mindre hårvekst altså Fordi det aldri ble glatte legger av min epilator. Altså, det ble definitivt færre hår, men den tok aldti alt, og jeg følte jeg satt der i en evighet. Men, siden du sier du har en type med lys, er det viktig? For de fra phillips har lys, men kan ikke brukes i dusj f.eks, og de andre jeg har sett på har noe flere pinsetter. Så er lyset unværlig? Og, de hårene mine som epilatoren ikke ville ta, en del av dem hvertfall kunne jeg ofte se, og kjøre over ti ganger uten at de ble røsket med, så vet ikke om det var noe med at jeg aldri traff eller merklige hår hos meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2010 #8 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg hadde en av de aller første - og fikk en ny for fem år siden omtrent - og jeg merket stor forskjell fra den første modellen, så det kan godt hende de har blitt bedre. Det gjør mindre vondt og den er mer effektiv, den jeg har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 17. desember 2010 #9 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Fordi det aldri ble glatte legger av min epilator. Altså, det ble definitivt færre hår, men den tok aldti alt, og jeg følte jeg satt der i en evighet. Men, siden du sier du har en type med lys, er det viktig? For de fra phillips har lys, men kan ikke brukes i dusj f.eks, og de andre jeg har sett på har noe flere pinsetter. Så er lyset unværlig? Og, de hårene mine som epilatoren ikke ville ta, en del av dem hvertfall kunne jeg ofte se, og kjøre over ti ganger uten at de ble røsket med, så vet ikke om det var noe med at jeg aldri traff eller merklige hår hos meg :gjeiper: Min er fra Philips og den kan ikke brukes i dusjen. Jeg vil ikke si at lys er unværlig, men jeg syns det hjelper litt på. Jeg syns den tar alt, det samme gjelder for min forrige også! Det har aldri vært et problem at den ikke tar med seg hårene. Det gjør vondt med denne også, og det tar lang tid, som nevnt. Men det gode resultatet gjør det hele verdt det for min del Dessuten trenger ikke jeg å gjøre det så ofte. Kan jo hende flere pinsetter hjelper deg med å ta alle hårene?! Vanskelig å si altså :gjeiper: EDIT: Merket var visst Braun og ikke Philips Endret 17. desember 2010 av Yasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 17. desember 2010 #10 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Eg kjem iallfall til å investere i ein slik over nyåret. Nokon som har tilrådingar til kva for ein eg skal kjøpe? Endret 17. desember 2010 av Morag B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 17. desember 2010 #11 Del Skrevet 17. desember 2010 Eg kjem iallfall til å investere i ein slik over nyåret. Nokon som har tilrådingar til kva for ein eg skal kjøpe? Jeg er veldig fornøyd med min ihvertfall Min lenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. desember 2010 #12 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har en Braun Silkepil av litt elsre merke - den ser slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #13 Del Skrevet 17. desember 2010 Min er fra Philips og den kan ikke brukes i dusjen. Jeg vil ikke si at lys er unværlig, men jeg syns det hjelper litt på. Jeg syns den tar alt, det samme gjelder for min forrige også! EDIT: Merket var visst Braun og ikke Philips Men Yasi, den der kan jo brukes i dusjen, eller med vann i alle fall.. Hvertfall den du har linket til, sånn om du engang vil prøve Er det ikke noe med at varme åpne hårsekkene eller noe i den duren? Selv syntes jeg den var litt dyr, så tror det blir en panasonic for meg, kanskje en sånn en. Litt billigere hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glamorous Skrevet 17. desember 2010 #14 Del Skrevet 17. desember 2010 Men Yasi, den der kan jo brukes i dusjen, eller med vann i alle fall.. Hvertfall den du har linket til, sånn om du engang vil prøve Er det ikke noe med at varme åpne hårsekkene eller noe i den duren? Selv syntes jeg den var litt dyr, så tror det blir en panasonic for meg, kanskje en sånn en. Litt billigere hvertfall LOL ser du på pris når du kjøper epilator? Det er jo en engangssum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xelle Skrevet 17. desember 2010 #15 Del Skrevet 17. desember 2010 LOL ser du på pris når du kjøper epilator? Det er jo en engangssum! omglolrofbbqcopter Ja, noen ser på pris ja. Selv om det er en engangssum så driter ikke alle penger =D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #16 Del Skrevet 17. desember 2010 LOL ser du på pris når du kjøper epilator? Det er jo en engangssum! Jepp, det gjør jeg. Som den over meg, er ikke alle som driter penger, og siden jeg allerede har hatt en tidligerer som ble kassert vil jeg helst kjøpe en billigere i tilfelle denne også blir kassert. Dog ikke de billigste, for vil at det skal være mange pinsetter etc.. Og, så syntes jeg den fra prosonic var mye penere men det er vel like "lol" for deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 17. desember 2010 #17 Del Skrevet 17. desember 2010 Men Yasi, den der kan jo brukes i dusjen, eller med vann i alle fall.. Hvertfall den du har linket til, sånn om du engang vil prøve Er det ikke noe med at varme åpne hårsekkene eller noe i den duren? Selv syntes jeg den var litt dyr, så tror det blir en panasonic for meg, kanskje en sånn en. Litt billigere hvertfall Ja, det er den jeg har. Hmm.. Selgeren sa at jeg ikke burde de Men jeg skal lese bruksanvisningen nøye, så kan jeg eventuelt prøve. Har ikke hatt noe særlig behov for å bruke den i dusjen, derfor jeg ikke har brydd meg noe særlig Mulig jeg gjør det en gang?! Hvem vet?! Ja, den er litt dyr.. Men jeg bare gikk for den Hadde hørt altfor mye bra om den Hehe =) Er jo fornøyd med den - det er det viktigste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. desember 2010 #18 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg fikk min første til jul i fjor, så jeg vet ikke hvordan de gamle var. Men min har lys og det liker jeg kjempe godt. Så kan du velge mellom to "hoder", der det ene har noen gummiting som ruller og som skal stimulere huden, og gjøre det mindre smertefult. Har ikke testet uten så vet ikke om det faktisk funker, men synest ikke det er noe særlig vondt hvertfall. (Men skjønner ikke hvordan dere klarer under armene og bikinilinjen! Bare tanken gjør meg svimmel! ) Største minuset med min er at den ikke kan brukes i dusjen og ikke kan lades, altså bare strømledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glamorous Skrevet 17. desember 2010 #19 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Jeg fikk min første til jul i fjor, så jeg vet ikke hvordan de gamle var. Men min har lys og det liker jeg kjempe godt. Så kan du velge mellom to "hoder", der det ene har noen gummiting som ruller og som skal stimulere huden, og gjøre det mindre smertefult. Har ikke testet uten så vet ikke om det faktisk funker, men synest ikke det er noe særlig vondt hvertfall. (Men skjønner ikke hvordan dere klarer under armene og bikinilinjen! Bare tanken gjør meg svimmel! ) Største minuset med min er at den ikke kan brukes i dusjen og ikke kan lades, altså bare strømledning. Når man epilerer under armer eller bikinilinje er det kun jævli første gang, ettersom alle hårene er like lange da. Men når du har klart å epilere dette bort, vokser hårene ut i veldig forskjellig tempo. Så når du epilerer igjen er det nesten ikke noe hår, så da er det ikke noe særlig vondt. Jeg kunne ALDRI barbert meg under armene, når epilator holder hårene borte i opptil 4 uker. Du må bare lide deg gjennom første gangen Endret 17. desember 2010 av glamorous Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #20 Del Skrevet 19. desember 2010 Oppdatering fra TS: Nå er panasonic epilatoren jeg linket til innkjøpt, og vet ikke helt om det var det varme vannet (som åpner porene litt) eller at epilatoren tok mer på første strøk (flere pinsetter) og derfor de neste strøkene ble "roligere", men det var ikke i nærheten av så vondt som det har vært før! Det er fortsatt noen små hår igjen, men de tror jeg rett og slett var for korte, så er vel bare å vente noen dager og kjøre over igjen, så satser jeg på at alt er med. *håpe* Men det var seriøst nesten ikke vondt, sånn totalt sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå