Gå til innhold

pakke inn et PS3 spill, uten at han skjønner hva det er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et PS3 spill i julegave til min bror.

Men jeg vil pakke det inn så han ikke skjønner hva det er, men samtidig må han ikke få store forhåpninger om at det er noe skikkelig kult, hvis dere skjønner. Har dere noen forslag til innpakning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel bare å pakke den i en liten eske ?

Skrevet

Packa in det i några hanndukar/klädesplagg så att paketet blir mjukt? :) Jag vet inga killar som gillar mjuka paket, så det blir nog en fin överraskning, haha.

Alternativt kan du ju packa in det i en gigantisk flyttkartong?

• Liker 1
Skrevet

Gjem spillet et sted (teipet under en sofa eller noe slikt?), legg en lapp med beskrivelse av gjemmestedet i et tomt cd-cover, og la ham finne det selv. :gjeiper:

Skrevet

Gjem spillet et sted (teipet under en sofa eller noe slikt?), legg en lapp med beskrivelse av gjemmestedet i et tomt cd-cover, og la ham finne det selv. :gjeiper:

Haha! Genialiskt! :jepp:

Skrevet

Du kan også kjøpe en pose sjokolade eller annet snop til ham og pakke inn sammen med spillet, så får det en rar og ikke-gjenkjennelig form. :lur:

Skrevet

Legg det i en grandiseske sammen med masse krøllet reklamepapir og pakk det inn.

Skrevet

Kjøp noe kjipt, som en pute eller noe, og legg spillet inne i puta. Skuffelsen over å få en pute blir fort glemt når han finner et ps3-spill, vil jeg tro! :)

Skrevet

Takk for svar!

Hihi, den med puta var litt morsom. Skikkelig nedtur med en pute, så da må et ps3 spill slå skikkelig an :)

Vet at han blir glad for spill altså, vil bare ikke at han skjønne hva det er før han pakker opp.

Skrevet

så mange bra forslag, trenger også flere tips til å gjemme gaver. :)

Skrevet

I dag var jeg og fikk flere tomme skoesker i en skobutikk. Flybilletter og pengesedler blir litt vanskeligere å gjette hva er når det ligger innpakket i noe stort.

Skrevet

Mange gode forslag over, stemmer også for å bruke en eske :) Selv har jeg pakket inn så godt som alle julepresangene mine til familien i esker. Vi legger som regel gavene under treet et par dager før jul, og da er vi så fæle til å kjenne på pakkene for å finne ut hva det er. Jeg vil ikke at familien skal vite hva de får av meg, så derfor har jeg spart på mange esker den siste tiden, og krøllet silkepapir oppi eksen sammen med gaven/gavene slik at de ikke kan riste på eskene. I tillegg har jeg samme papir på alle gavene slik at de ikke kan knytte papiret til en bestemt butikk og deretter gjette seg til hvor gaven kan være kjøpt.

Skrevet

jeg kjøpte en bok et år, da la jeg den i en skoeske, fikk tak i en murstein og la den oppi,sammen med en boksershorts. Ble en pakke som overrasket! Og den ble snakket om hele kvelden!

Skrevet

haha ta bilde av den, print ut og legg i konvolutt.

Skriv at; pakken kan hentes på....(der du har gjemt den...) for eks BADET :skratte:

Han kommer ikke til å skjønne noe. Og på badet står spillet med sløyfe på :gjeiper:

Skrevet

Jeg pakket inn en bok sammen med en vedkubbe en gang... Kveldens store snakkis...! ;)

Skrevet

Hehe, mye kreativt

TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...