Ylajali Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Har totalt forelsket meg i disse små morsomme skapningene. Lurer på om noen vet av noen gode oppdrettere som venter kull, og evt. pris. Er også intressert i omplasseringsdyr/forvert. (den siste skanse er å overtale samboeren :D)
Ylajali Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2003 Selvfølgelig.. jeg har da ikke mulighet til å skaffe meg en hund uten at begge har lyst på.
Ylajali Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2003 Nå er det en DEL ting som kan være KJEKT å VITE FØØØR man begynner å snakke om å anskaffe seg hund! Da er vel en OPPDRETTER riktig person å spørre til råds??? Eller hva sier du? Har du noen bedre forslag kanskje? Er det MULIG å være så grinete? Bare VIK unna alle mine innlegg om du ikke har tenkt til å svare i en hyggelig tone. Nå er prisen faktisk det STØRSTE problemet her, derfor er det interessant med omplassering og forvert.
Ylajali Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2003 Digger ikke hovne surprupper som ikke spør før de konkluderer.
Agnes Skrevet 17. oktober 2003 #8 Skrevet 17. oktober 2003 Beklager. Det var absolutt ikke meningen å få deg så sur. Lykke til med prisetterforskning og overtalelse av samboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå