afeio Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har i flere år hatt flere deltidsjobber, men en som jeg har jobbet mest i og som dermed har fått selve skattekortet mitt. I 2011 får jeg forhåpentligvis en fast jobb, men har jo ikke fått denne ennå, og spørsmålet mitt er dermed om jeg skal gi hovedskattekortet mitt til den jobben som vanligvis får det, eller om jeg skal gi denne jobben del 2, og så vente med å gi ut del 1 til jeg har fått meg en jobb på fulltid?
Nalla Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Del 1 skal gis til hovedarbeidsgiver. Så kan du heller bytte til del 2/kopi av del 2 (og gi del 1 til ny hovedarbeidsgiver) når du begynner i en ny fulltidsjobb.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har i flere år hatt flere deltidsjobber, men en som jeg har jobbet mest i og som dermed har fått selve skattekortet mitt. I 2011 får jeg forhåpentligvis en fast jobb, men har jo ikke fått denne ennå, og spørsmålet mitt er dermed om jeg skal gi hovedskattekortet mitt til den jobben som vanligvis får det, eller om jeg skal gi denne jobben del 2, og så vente med å gi ut del 1 til jeg har fått meg en jobb på fulltid? Hvis du har prosentkort spiller det ingen rolle hvilken del du bruker hvor. Hvis du har tabell på del 1 så anbefaler jeg deg å bytte til prosentkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå