Laleh Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har brukt Arcon tisane i snart tre måneder og har ikke lagt merke til noe resultat enda. Har alltid hatt tynt hår (fine, tynne hårstrå). Dette har etterhvert blitt et kompleks for meg spesielt nå når håret i tillegg er slitt av rettetang og hairextensions. Noen som har positiv erfaring med Arkon tisane for kvinner? eller har prøvd et produkt som faktisk gjør at man får tykkere hår?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 dytt Anonym poster: 88faa299a8893fdf7eaffee8aa9a90e6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Sliter med tynt hår selv, i hvertfall det siste året Hva er dette? Om du prøver det, kan du komme med tilbakemelding på om det fungerer? Jeg tar nå panto 3, men ser ikke ut til at nye hår kommer av det heller.. Hår har mye med gener og hormoner å gjøre.. Anonym poster: 6363e01ce4bd96a608dedd51deac0015
Gjest Trappetroll Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Jeg mistet sykt mye hår en periode. Mrn jeg gikk pp arcon tisane, og da fikk jeg nytt hår ut igjen. Bukkehornkløver er veldig bra for håret.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Jeg mistet sykt mye hår en periode. Mrn jeg gikk pp arcon tisane, og da fikk jeg nytt hår ut igjen. Bukkehornkløver er veldig bra for håret. Var du så at du omtrent så hodebunnen gjennom? Jeg er omtrent der starks Vært hos både lege og hudlege, ingen kan forklare noe som helst..helt latterlig.. Har du ett produkt med dette, å anbefale? Anonym poster: 6363e01ce4bd96a608dedd51deac0015
Gjest Trappetroll Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Nei ikke fullt så gale . Men jeg hadde ekstremt tjukt hår. Tykkelsen ble halvert og vel så det.. Det er bukkehornkløveren som er virkemidlet i arcon tisane. Men jeg var desperat så jeg trykte i meg bukkehornkløveren utenom også. Fåes kjøpt på helsekost. Bare å hive oppi litt yoghurt, så får man det ned. Har også brukt b-vitaminer for å prøve å stoppe håravfallet. Fant tilslutt ut at det var en medisin jeg reagerte på... Men det hjalp med arcon selvom jeg gikk på medisinen. Nå har jeg fått tilbake en god del, men er ikke helt det samme som det var Kan det være noe du har reagert på? Eller stress eller noe? En venninne av meg mistet mye hår pga hormoner..
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Nei ikke fullt så gale . Men jeg hadde ekstremt tjukt hår. Tykkelsen ble halvert og vel så det.. Det er bukkehornkløveren som er virkemidlet i arcon tisane. Men jeg var desperat så jeg trykte i meg bukkehornkløveren utenom også. Fåes kjøpt på helsekost. Bare å hive oppi litt yoghurt, så får man det ned. Har også brukt b-vitaminer for å prøve å stoppe håravfallet. Fant tilslutt ut at det var en medisin jeg reagerte på... Men det hjalp med arcon selvom jeg gikk på medisinen. Nå har jeg fått tilbake en god del, men er ikke helt det samme som det var Kan det være noe du har reagert på? Eller stress eller noe? En venninne av meg mistet mye hår pga hormoner.. Takk for svar.. begynner å bli nokså desperat selv.. Har kuttet p pillene , selvom for meg virker det litt ulogisk at jeg skal miste hår pga noe jeg har gått på i omtrent 7 år?? Men gir det en sjangs iallefall..Hva ser jeg setter på apoteket? Er det blader eller, skjønner ikke helt Anonym poster: 6363e01ce4bd96a608dedd51deac0015
Gjest Trappetroll Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Takk for svar.. begynner å bli nokså desperat selv.. Har kuttet p pillene , selvom for meg virker det litt ulogisk at jeg skal miste hår pga noe jeg har gått på i omtrent 7 år?? Men gir det en sjangs iallefall..Hva ser jeg setter på apoteket? Er det blader eller, skjønner ikke helt Anonym poster: 6363e01ce4bd96a608dedd51deac0015 Bukkehornkløver får du på helsekost. Det er en pose med frø oppi
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har en kvinnelig variant av mannlig håravfall. Dok hos hudlegen. Han satte meg på spirix noe som egentlig er en blodtrykkstabelett. Det tok 6 mnd for jeg merker at jeg mister mindre hår. Dette er opprinnelig en bivirkning av denne medisinen. Jeg har lest at spirix også brukes for å dempe hårvekst på kroppen av kvinner som har pco. Dette er jo på en måte litt motstridende men jeg tror at hormoner har motsatt effekt, det er f.eks mange skallede menn som har mye hårvekst på kroppen. Hos meg har også kroppshår blitt redusert og trenger nå ikke barbere meg under armene mer enn hver 3 uke. Anonym poster: 1324559014174c6910bf4fb12ee98139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå