Edie Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 En eller annen sjel her inne på Kvinneguiden skrev en gang det hun mente var et godt råd for et vellykket forhold; hold dodøren lukket! Man skal være ærlige og åpne for hverandre, men ett sted går grensen. Hva man gjør på do skal man ha i fred. Er det flere som mener det? Her i gården funker det nemlig ikke slik. For det første er det av praktiske årsaker. Do og bad er i samme rom. Jeg kan gjerne dusje mens sambo sitter på do, eller jeg kan pusse tenner mens han dusjer. Tenker ikke noe videre over det. Sjelden døren er fysisk lukket til badet også forresten (selvfølgelig såfremt vi ikke har gjester da!) Ikke det at jeg tror forholdet vårt er dømt nord og nedenom, vi vet hvordan forholdet vårt er. Men hva mener andre? Synes dere hold dodøren lukket er et godt samlivstips? Blant venninner er jeg også vant til at badedøra er oppe. Er jeg hos mine to beste venninner gjør vi oss gjerne klar til byen sammen. Har vorspiel samtidig. Da tilbringer vi gjerne en halvtime/ time på badet. Vi dusjer og pusser tenner og går på do om hverandre. Og tenker ikke videre over det heller. MEN, det er kun med disse venninnene jeg gjør det. Det er sånn atmosfæren på en måte er der hjemme, og hva jeg er vant til derfra. Hos andre venninner ville jeg følt det rart og sprade naken rundt på badet deres sammen. Huff.nå syntes jeg at jeg hørtes rar ut. Kanskje jeg er det. Hvor går grensen for privatliv for dere?
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg går på do alene. Døren er lukket når noen er på badet hos oss.
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg går også på do alene. Det går greit at mannen pusser tenner når jeg dusjer, men jeg foretrekker faktisk å låse baderomsdøren. Føler rett og slett for å ha litt privat tid av og til.
Felicia Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Det er liksom noe med det å holde mystikken tilstede i et forhold... Hos oss er døren lukket når man skal gå på do. Vi kan godt pusse tenner/dusje/føne hår osv. med hverandre på badet, men jeg trenger virkelig ikke se han gå på do.
Edie Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2003 hehe.. tror jeg får bekreftet at vi er rare jeg.. Har ikke noe behov for å se han gå på do, men ting går litt fortere da. Vi legger oss som regel samtidig, og da skal man gjerne både på do og pusse tenner. Og da går det gjerne litt om hverandre. Privat tid får vi allikevel. Er (dessverre) hjemme alene rett som det er.
Gjest Shivani Skrevet 16. oktober 2003 #6 Skrevet 16. oktober 2003 Det er liksom noe med det å holde mystikken tilstede i et forhold... Hos oss er døren lukket når man skal gå på do. Vi kan godt pusse tenner/dusje/føne hår osv. med hverandre på badet, men jeg trenger virkelig ikke se han gå på do. Det var akkurat dette jeg skulle skrive jo.
la Flaca Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Kjæresten min går ikke på do han! Helt sant...
Midnattsol Skrevet 17. oktober 2003 #8 Skrevet 17. oktober 2003 Det var akkurat dette jeg skulle skrive jo. Jeg også!!
Midnattsol Skrevet 17. oktober 2003 #9 Skrevet 17. oktober 2003 Kjæresten min går ikke på do han! Helt sant... Hva gjør han da om jeg tør spørre??
Suzy Skrevet 17. oktober 2003 #10 Skrevet 17. oktober 2003 Kjæresten min går ikke på do han! Helt sant... Intressant... :o Hva er kjæresten din laget av da??? Suz
Gjest Poirot Skrevet 17. oktober 2003 #11 Skrevet 17. oktober 2003 Går inn og t som det passer oss, vi. Unntatt hvis en gjør nr 2 og da er døren låst.
Ingeborg Skrevet 17. oktober 2003 #12 Skrevet 17. oktober 2003 Aricept - da er vi to par som er uvanlige, for det er likedan hos oss som hos dere!
Rannva Skrevet 17. oktober 2003 #14 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg også!! Jeg også. I vår leilighet for tiden (flytter ofte pga jobb) er doet separat, så det er ikke noe problem. Men tidligere har vi også dobesøk som eneste "private" på badet. Alt annet kan vi dele.
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #15 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg går på do alene med dodøra lukket. Har heller aldri vært noe tilhenger av å gå på do sammen med venninner. Kjæresten min foretrekker å ha døra oppe for å holde meg fortløpende oppdatert på hva som skjer :o
Tusenfryd Skrevet 17. oktober 2003 #16 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg kan tisse mens han dusjer - og da hender det seg vel at døren står oppe. Men drite vil jeg gjøre alene. Han er kun på do når han er alene på badet. Dusje og pusse tenner og sånn kan vi gjøre samtidig.
Gjest Vanessa Skrevet 17. oktober 2003 #17 Skrevet 17. oktober 2003 Toalettbesøk er en privat sak, uansett.
Gjest GreenSky Skrevet 17. oktober 2003 #18 Skrevet 17. oktober 2003 Eh... Hold dodøra-lukket ja! Tror det er veeeldig viktig! Fiselyder er skikkelig turn off, vil jeg si! *grøss*
La Guapa Skrevet 17. oktober 2003 #19 Skrevet 17. oktober 2003 Kjæresten min går ikke på do han! Helt sant... :D SÅNN er min også. Han er akuurat sånn som kongen og Michael Jackson, de går ikke på do de heller!! Seriøst: Det La Flaca mener er at han går nok på do, men hun "vet" ikke noe om det. Vi holder også døren lukket når vi går på do. Noe skal man ha for seg selv, do-besøk er en av de tingene. Klemmer fra La Guapa :D
Edie Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #20 Skrevet 17. oktober 2003 Kjæresten min går ikke på do han! Helt sant... Au! Stakkars..Må bli fullt inni der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå