Nuffen Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hei! Jeg håper noen her inne kan hjelpe meg. I disse tider er det greit å vite hva man skal ønske seg av nissen, og jeg trenger nye rødvinsglass. Jeg vet hva slags glass jeg vil ha, men ikke hvilket merke det er Derfor håper jeg kanskje noen her inne kan hjelpe meg... De går gradvis utover fra bunnen av glasset, og ca midt på er det en ganske skarp "kant", hvorpå det går gradvis innover igjen fram til det når toppen av glasset. Ikke akkurat noen fantastisk beskrivelse, men jeg håper nå noen kan se det for seg, og kanskje kjenne igjen og vite hvilket glass dette er. (Det er forresten ikke Hadelands Odyssé, selv om disse kan ligne litt...). Vet ikke hvor de er å få kjøpt heller. Jeg håper noen vet
Umuriel Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hadeland Sentimento? Endret 16. desember 2010 av Umuriel
Nuffen Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2010 Hadeland Sentimento? JAAA! Det glasset var det jeg tenkte på :-) ! Tusen takk! Da skal jeg sende ønskelisten min til julenissen
Gjest Spinell Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Beklager, nå ser jeg at du allerede hadde svart innen jeg la inn mitt forslag.
Nuffen Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2010 Hei! Det kan nok like så godt være Riedel-glassene, ja... Hehe. De er jo ganske så like, og like fine . Takk for hjelpen til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå