AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg skal vaske et madrasstrekk, det står du skal vaske det på 90 grader, men på maskinen min må du velge mellom 60 og 95. Da tar jeg 95 sant? Det vil ikke krympe eller noe?
Octavia Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Hvis det står at det skal vaskes på 90 grader, så velger du 95 grader. Jeg kan ikke garantere at det ikke krymper, men du følger nå vaskeseddelen, og hvis noe går galt har du mulighet til å gå tilbake til butikken. På den annen side, bare for å forvirre deg, så pleier jeg aldri vaske sengesett på mer enn 60 grader. Basselusker blir drept da.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har kjøpt det brukt, og derfor vil jeg gjerne vaske på så varmt som mulig. Men vil jo ikke ødelegge det heller..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Og det er ikke et laken, bare for å presisere :gjeiper: Det er trekket til madrassen, skal ha laken oppå der igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå