Summerprincess Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Har tenkt på å ta rastafletter. Er det noen her som har eller har hatt det? Hadde vært fint om noen ville fortelle litt om dette. Jeg lurer på hvor mye det koster. Jeg har lyst til å flette det i medium tykkelse og flette inn fake hår. Slik at jeg får lenger hår. Prøvd å lete litt på nettet, men fant særdeles lite om dette. Så setter veldig stor pris på svar her inne
Ylajali Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Hvorfor setter du ikke i extensions istedet? rastafletter er jo litt.. hm.. harry :o Uansett tror jeg det koster mellom 2 og 3000? Extensions varierer.. spørs hvor mange, og om du skal ha naturhår eller ikke.
Summerprincess Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2003 Nå kan vel jeg være litt harry da Men jeg så på nettet et sted det var i en frisørsalong der kostet det 9500 kr for å få extensions. Det syns jeg var veldig dyrt. Dette var selfølgelig for langt hår. Jeg kunne tenke meg rastafletter for å ha prøvd det.
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Oh, det var dyrt! Har ei venninne som gjør dette ofte, og mener hu betaler 3-4000 for det. Ja mener ikke å være dust altså, men jeg tenker alltid det når jeg ser sånne fletter, kan hende det er bare meg Så er det jo sikkert noen som kler det bedre enn andre og da. Uansett, håper du finner utav det og blir fornøyd selv!
Liza Skrevet 19. oktober 2003 #6 Skrevet 19. oktober 2003 jeg hadde rastefletter for ca fire år siden, satt i 9,5 timer og betalte 2500. fikk 500 i rabatt, hehehe.. de jeg var hos fletta alltid med ekstra løshår, vi nordboere har ikke håret -og ikke minst hodebunnen! (skummetmelk-farga...)- til å få fletta kun med eget hår. var litt stiv og stram i maska da jeg var ferdig, skikkelig ansiktsløftning! jeg hadde flettene i ca 3mnd, og gjorde det på afro de tess i torggata, oslo.
villkatt Skrevet 20. oktober 2003 #7 Skrevet 20. oktober 2003 Nå kan vel jeg være litt harry da Jeg henger meg på deg Summerprincess! Jeg er litt harry jeg også; synes det er tøft med rastafletter! Jeg liker best de tynne jeg da, men men... Støtter deg fullt ut!! Har lyst selv! Kanskje en dag............ --> :pippi:
BlackCat Skrevet 22. oktober 2003 #8 Skrevet 22. oktober 2003 Bare et lite ps - hvis du velger å ta rastafletter så husk å få dem til å flette de flate inntil hode fra pannen de første centimeterne bakover. Gjør litt ekstra vondt, men det er verdt det. For dersom pannluggen bare flettes rett ut, så ender man opp med en frisyre som ikke ligner noen ting...... :o BC
philippa starck Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Harry vet jeg ikke - men det er ikke noe pent! Det går vel ikke an å vaske håret heller, så spesielt godt lukter det kanskje ikke etter noen uker...??!!
Gjest Gjest_åse_* Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 http://cornrowsioslo.blogspot.com/ egen blogg dedikert til fletting:info, samt før- og etterbilder av alle typer fletter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå