Gå til innhold

Hvilken hårfrisyre passer meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Nabojenta
Skrevet (endret)

Har gått med samme frisyre helt siden jeg var rundt 10 år nå, og lurer på om det er på tide med en liten endring. Pleier å ha sideskill, skrå pannelugg og gradering.

Edit: fjernet bilde.

Endret av Nabojenta
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis du går til en dyktig frisør, vil den kunne svare deg på hva som kler deg best. Ha gjerne noen tanker om hva slags frisyre du kunne tenke deg selv før du går dit, også finner du ut av det sammen med frisøren :)

Gjest Nabojenta
Skrevet

Hvis du går til en dyktig frisør, vil den kunne svare deg på hva som kler deg best. Ha gjerne noen tanker om hva slags frisyre du kunne tenke deg selv før du går dit, også finner du ut av det sammen med frisøren :)

Ja, men er nettopp det at jeg ikke har noen tanker om det. Jeg kan absolutt ingenting om hår, og ingenting om hva som kan passe meg. :P

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nettopp der kan frisøren hjelpe deg. Det er ganske vanskelig for oss på et forum å svare, så lenge vi ikke kjenner deg :)

Det kommer jo an på om du vil beholde lengden, klippe mye eller lite, farge, lugg/ikke lugg, oppklipt, bob, pinnkort osv.

Gjest Nabojenta
Skrevet

Nettopp der kan frisøren hjelpe deg. Det er ganske vanskelig for oss på et forum å svare, så lenge vi ikke kjenner deg :)

Det kommer jo an på om du vil beholde lengden, klippe mye eller lite, farge, lugg/ikke lugg, oppklipt, bob, pinnkort osv.

Vil ikke klippe meg kortere enn til kjeven, maksimalt. Kan godt farge håret, og jeg kan også gjerne få lugg eller oppklipt. Bob eller veldig kort tror jeg ikke at jeg har rette ansiktsformen til..

Har rett og slett ikke peiling, haha :)

Skrevet

Du har vært blondine hele livet? Kanskje prøve å få brunt hår? Tror kanskje du kunne ha kledd det :) Ikke for mørkt selvfølgelig.

Skrevet

Tror nok ikke du burde ha spesielt kort hår. Ikke kortere enn kjeven, som du sier selv. :)

Støtter at kanskje en annen hårfarge kunne blitt fint :) Ganske stor forandring ihvertfall!

Skrevet

Snedlugg! Jag tror även att en lite mörkare, gyllene och varm hårfärg skulle passa fint. :) Långt eller kort spelar ingen roll, du är nog fin i båda! Men uppklippt är nog en bra idé.

Skrevet

Enig med lugg. Klipp en markert lugg! Ram inn ansiktet ditt:-) Det er stor forandring, men ikke for drastisk.

Hvis du også farger håret ditt litt dypere, i en mellomblond sandfarge (både kald og varm farge) vil du bli helt smashing:-D

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Tror også du kunne ha vært fin som brunette :) Er jo gøy med forandringer og ikke bare ha den samme hårfargen og frisyren hele tiden,

Gjest elfhybrid
Skrevet

Syns du var veldig søt sånn som på bildet :)

Prøvd å ha fletter?

Gjest Nabojenta
Skrevet (endret)

Har prøvd å ha fletter ja, men har så tynt hår at jeg føler det ser litt snodig ut. :) Kanskje jeg skal prøve å farge det mørkere da. Men tror jeg må ta øyenbrynene i samme slengen og da, hehe. Men markert lugg, hva vil det si da? Skrå, rett, buet eller hva?

Har forresten caslikhårfrisyre nå. Bare at det er blondt.

Endret av Nabojenta
Skrevet

Skrålugg synes jeg. :)

Skrevet (endret)

Skikkelig lugg! Kant i kant med brynene. Rett markert kant, tung linje.. Det er inn nå:-) Og vil passe ansiktsformen din!

Jeg ser også nå, at du har grønt i øynene. Hvis du tar en farge med litt kobber i, altså en karamell farge, fremhever du øyefargen din:-)

Endret av La Papesse
Gjest Nabojenta
Skrevet

Skikkelig lugg! Kant i kant med brynene. Rett markert kant, tung linje.. Det er inn nå:-) Og vil passe ansiktsformen din!

Jeg ser også nå, at du har grønt i øynene. Hvis du tar en farge med litt kobber i, altså en karamell farge, fremhever du øyefargen din:-)

Okei :) Skal innom Nikita i Trondheim etter jul, så kanskje jeg følger rådet ditt da :)

• Liker 1
Skrevet

Pass berre på at du ikkje klipper tung lugg om du har fall i håret, og du ikkje er klar for å rette ut luggen kvar gong du vaskar håret... Tung lugg er kjempelekkert, så støttar forslaget om du gidd å style han. Har du fall i håret og ikkje gidd å style han er skrålugg greiare.

Eg har fall i håret og skrålugg, OG styler han kvar gong, men sidan han ikkje skal vere heilt pinnerett så går det greit å få luggen grei også når eg har litt dårleg tid eller berre er lat.

Skrevet

Okei :) Skal innom Nikita i Trondheim etter jul, så kanskje jeg følger rådet ditt da :)

Hvis du vil ha tips til hva du kler osv. så IKKE gå på Nikita. De klipper alle likt; "da tar æ bare litt på længda da, åsså klippe æ d opp litt sånn TØFFT! :D :D :D". Anbefaler veldig Blow i Nordre (15% studentrabatt om du kan benytte deg av det) eller Oi! ved City Syd. :)

Skrevet

Blow, er ikke det Kenneth som driver?? Hvis så, GÅ DIT! Han er super flink:-)

Gjest Nabojenta
Skrevet

Pass berre på at du ikkje klipper tung lugg om du har fall i håret, og du ikkje er klar for å rette ut luggen kvar gong du vaskar håret... Tung lugg er kjempelekkert, så støttar forslaget om du gidd å style han. Har du fall i håret og ikkje gidd å style han er skrålugg greiare.

Eg har fall i håret og skrålugg, OG styler han kvar gong, men sidan han ikkje skal vere heilt pinnerett så går det greit å få luggen grei også når eg har litt dårleg tid eller berre er lat.

Jeg har bittelitt fall i håret, men panneluggen min ser forferdelig ut uansett dersom jeg ikke fikser den. Så jeg bruker nok slettetanga etter hver gang jeg har dusjet:)

Gjest Nabojenta
Skrevet

Hvis du vil ha tips til hva du kler osv. så IKKE gå på Nikita. De klipper alle likt; "da tar æ bare litt på længda da, åsså klippe æ d opp litt sånn TØFFT! :D :D :D". Anbefaler veldig Blow i Nordre (15% studentrabatt om du kan benytte deg av det) eller Oi! ved City Syd. :)

Hvis vi begge mente Nikita på City Syd, skal jeg ikke gå tid da hvertfall. Har ikke vært der på over ett år, så for alt jeg vet kan det være nedlagt og.

Typisk at jeg ikke gadd å kjøpe studentbeviset i år da, jaja. Er det dyrt på Blow da?

Hva koster det ca for farging og klipp på Blow eller Oi! da om du vet? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...