AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har begynt å få Brazilian wax på wah wah, og har nå vært der 3 ganger. Første gang advarte hun som gjorde det meg om at jeg kom til å få litt røde prikker etterpå, men at det ville bli bedre fra gang til gang. Jeg synes det blir verre. Blir først ildrød rett etterpå; greit nok. Men det blir bare verre ettersom dagene går. Får så masse nupper og kuler i huden. De er rødlilla og synes veldig godt på min kjempebleke hud. Noen ganger får jeg tak i hårene med pinsett og får "fisket" dem ut, men med det resultatet at jeg blir enda rødere, kanskje blør litt og deretter får arr. Hele greien blir kjempeirriterende siden det aldri er fint. Rekker knapt å få fisket ut inngrodde hår og få området noenlunde i sjakk før jeg har nok hår der igjen til å trenge ny runde med voks. Hudpleieren sier det vil bli bedre - men hvor mange ganger skal jeg måtte gjøre det før det slutter å bli verre for hver gang? Gjør alt de anbefaler for å fikse det også; bruker md sin skrubb ca hver tredje dag, og har kjøpt er par produkter der jeg visstnok bare MÅTTE ha (en gele mot inngrodde hår og beroligende olje) fra merket comfort zone, som kostet tilsammen over 1000 kr for to ting og ikke funker i det hele tatt. Noen som har tips som faktisk funker, og som ikke bare er ute etter å selge meg ting?? Lei av å betale 550 kr per voksing når jeg ikke føler meg fin en eneste dag imellom voksingene. Bare styr er det... Hjelp! TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå