AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Er det noen her som pleier å bruke bunad på julaften? Jeg får bunad før jul, og har lyst til å bruke den. Skal i kirka på ettermiddagen, så lurer litt på hva man kan bruke som yttertøy fra bilen og inn i kirka? Jeg har ikke cape til bunaden min. Og det blir vel gjerne for kaldt å gå inn i kirken uten noe over bunaden? Går det an å bruke et sort sjal?
minipia Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Sort sjal går fint (hvis det er varmt nok der du skal feire jul), ellers er det vel også "lov" å bruke en enkel lang ull-kåpe over, det pleier jeg å gjøre. Ikke morsomt med lungebetennelse på Julaften!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har faktisk brukt skinnjakka mi jeg på 17.mai og sånn, men etter at bunadskjorta mi nesten ble ødelagt av det har jeg gått over til å bruke et sjal eller en svart kåpe. Ta på en kåpe fra bilen og inn, også kan du ha et sjal over skuldrene hvis det er kaldt inne i kirka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå