Just-A-Girl Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hei, Håper noen der ute kan hjelpe meg. Har for en tid siden sett en hylle, den nederste hyllen er større enn den øverste, de blir mindre og mindre for hver hylle. Altså de blir litt kortere i hver etasje.. Huff, dette var skrekkelig vanskelig å forklare. Men om hyllen nederst er 50 cm, er den over 40 cm, den over 30 cm og den øverste 20 cm. Noen som vet hvor de har dette? Veldig takknemlig for hjelp!
Just-A-Girl Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2010 Seriøst, 623 folk som har lest og ingen vet hvor jeg kan finne hylla huff...
:-) anna Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Klarer ikke å se den for meg... Farge? Høyde? Står den på gulvet eller er den til å henge på veggen?
Just-A-Girl Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2010 Fant faktisk et bilde, bare at her ser det ut som en stige, jeg vil at den skal være litt penere.. http://www.maisonsdumonde.com/UK/en/produits/fiche/white-ladder-shelf-newport-104260.htm
Gjest Cho Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 En slik f.eks? Jeg søkte forresten på "stigehylle" på google.
Just-A-Girl Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2010 Hehe, fant den AKKURAT selv :-D Bare dumme Ellos som ikke vil informerer hvor mye frakten koster Nå som jeg vet hva det heter får jeg prøve å finne en butikk som har de
Just-A-Girl Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2010 Tuuuusen takk :D Da skal jeg sjekke det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå