Mrs. B Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Så en reklame på TV idag fra Tele2 om at man nå ikke lenger må betale linjeavgift til Telenor... Noen som har hørt noe om dette og vet om noen har kommet med noen gode tilbud på fronten? Tele2 tilbyr abonnement for 149,- mnd (mot Telenors 159,-). Les mer her: > http://www.tele2.no/vab.cfm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er slutt på linjemonopolet fra i høst ja, så vidt jeg vet. Men jeg har ikke helt god oversitk over tilbudene, men det finner vi vel på telepriser.no? Det er post- og teletilsynet sin side, der er den totale oversikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 18. oktober 2003 #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har tele 2 og har gledet meg til at den faste avgiften også skulle komme fra de så jeg slipper å ha noe med telenor å gjøre. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 Telenor har ikke monopol. Jeg har benyttet meg av UPC i noen år nå. Er veldig fornøyd :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. oktober 2003 #5 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har tele 2 og har gledet meg til at den faste avgiften også skulle komme fra de så jeg slipper å ha noe med telenor å gjøre. :D Skal bli godt å endelig bli ferdig med Telenor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 Telenor har ikke linjemonopol ennå, det er flere leverandører som tilbyr både abonnement og tellerskritt. Bare å bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jo men det har da vel alltid vært slik (inntil nå) at om man f.eks hadde telefonabonnement hos Tele2, så måtte man fortsatt betale 159,- i måneden til Telenor i linjeavgift - og det er dette det nå er slutt på. Stemmer ikke det da? Håper nå på at noen kommer med enda bedre tilbud enn Tele2 jeg... Chess skulle jo kanskje begynne med fasttelefoni... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja, de skulle jo kanskje det ja... og jeg venter også på den, men selv med "inside info" vet jeg ikke når det kommer, min samboer (som jobber i Chess) sier at jeg ikke skal holde pusten mens jeg venter, det tar visst litt lengre tid å få igang enn de hadde tenkt. Hvem vet? Høsten eller våren...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 21. oktober 2003 #9 Del Skrevet 21. oktober 2003 Litt spent på hvordan det blir med retting av feil nå når tele 2 skal gjøre dette.. Håper de blir litt bedre e telenor i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare meg Skrevet 21. oktober 2003 #10 Del Skrevet 21. oktober 2003 Veldig kjekt å slippe regninga fra Telenor ja, men er det så billig likevel? Sparer riktignok 120,- i året, men hvorfor ikke spare på ringeKOSTNADENE også?? Tele2 tar svinråe 1,69 for å ringe til en NetCom-mobil. De billigste tar 1,17 og faktisk bare 0,99 hvis man velger bindingstid på ett år! Tele2 krever uansett ett års bindingstid med det nye abonnementet! Sjekk oversikten over hvem du sparer mest med her: http://home.no.net/utgifter/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 21. oktober 2003 Synes også det er teit at de som regel tar 200-300 kroner for å opprette abonnementet. Da tjener man gjerne ikke noe på det på lenge likevel, for man kan jo ellers ringe en del for de kronene isteden. Det er igrunnen veldig feil at man må betale for å få opprettet et abonnement. Selv om det sikkert er litt jobb for dem, så får de jo pengene dine etterpå. Hadde byttet fortere uten den registreringsavgiften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linja Skrevet 24. oktober 2003 #12 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det er kun hos Tele2 du kan slippe linjeleia, fordi de vil bygge ut sine egne linjer. De vil dessuten bli bare 10 kroner billigere enn Telenor i måneden, så det er ikke så mye å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #13 Del Skrevet 24. oktober 2003 fordi de vil bygge ut sine egne linjer.. bygge ut dobbelt linjenett?? høres fullstendig latterlig ut.. tror neppe vi kommer til å få se det altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 24. oktober 2003 #14 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tele 2 er jo kjent for å love gull og grønne skoger da.. Er det ingen andre som har begynt med nettleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå