AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Bestillte foundation fra limebeauty og på nettsiden deres står id foundationen oppført på 9 gram pr. boks mens jeg kun fikk tilsendt 2 stk. på 8 gram. Vet det ikke noe å lage oppstyr for, men jeg bestillte jo i den tro at jeg skulle få 9 gram. Er ikke dette ganske bevisst lureri?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Da sender du en mail og spør hva som har skjedd. Kan har vært en glipp fra deres side, eller erstatning for en vare de ikke har inne.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Joda, var på vei til å skrive en mail men er ikke så stødig i engelsk, så det ble ikke noe av. Dette skjedde forrige gang jeg bestillte også. Som sagt ikke noe å lage leven av, men alikevell tror de ikke kundene vil oppdage det? Flere som har bestillt derfra og opplevd det samme?
Jade Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hvor mye betalte du? Ser de har både vanlig (9g) til $25 og mini (2g) til $15. Og hva står i ordrebekreftelsen? Hva er varenr.? Edit: Leste feil - trodde du fikk 2g-bokser Endret 16. desember 2010 av Jade
Honesty Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Den nye forpakningen med lukkbart lokk er på 8 gram, i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå