Gå til innhold

Betalingsproblemer hos Travellink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd å booke en reise gjennom Travellink i det siste? Jeg har prøvd å bestille en tur til Berlin nå i en uke. Begynte sist onsdag. Prøvde først å kun betale med Mastercard (for å få reiseforsikring etc). Det gikk ikke. Har prøvd uttallige ganger. Det er ikke noe i veien med kortet, det er brukt på andre ting siden jeg begynte å prøve, og jeg har dessuten vært i kontakt med både banken og entercard ang dette. Har også vært i kontakt med travellink. Ringte dem 4 ganger på en dag, og selvfølgelig ny dame hver gang så måtte forklare meg om igjen og om igjen.

I dag tenkte jeg at jeg fikk bite i det sure eplet og betale med visakortet i stedet. Men fikk samme feil der også. De hadde en tredje betalingsmulighet med nettbank (bankaxess). Betaling avvist stod det da. Og jeg har mer enn nok dekning på konto, så det er ikke det som er problemet. Har dessuten prøvd hjemme og fra jobb, så altså fra to forskjellige pc'er og to forskjellige nett.

Ble gjerne litt langt og kjedelig innlegg, men jeg måtte bare få dette ut!! Dette har ligget og gnaget i meg i en uke og jeg har ikke kunnet nevne det for så mange ettersom reisen skal være en julegave til noen. Så et sted måtte jeg få ut litt frustrasjon.

Såh. Men jeg ville også høre om noen hadde opplevd det samme om hvordan det i såfall ble løst?

(Kan selvfølgelig bestille gjennom annet selskap, men har gavekort hos travellink på 500 kr, dessuten var det flere hundrelapper billigere enn andre steder jeg har sett, derfor har jeg så lyst til å få dette til)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i sommer bestilte jeg tur/retur til Cuba hos samme selskap og hadde ingen problemer med å få betalt billettene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...