AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Vet at jeg nettopp har lest om en øyeskyggebase som var anbefalt på det sterkeste, men husker ikke om det var her inne eller i en blogg.. Den var iallefall i en krukke, ikke tube.. Liknet egentlig en øyenskygge, og finnes i forskjellige nyanser.. Mulig det var Mac.. Kan noen hjelpe??? Det var visstnok den aller beste personen hadde prøvd, og hun var helt avhengig av den..
Gjest Silvermist Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Kan det være Urban Decay Eyeshadow Primer Potion? Min lenke
Gjest _Hufsa_ Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 MAC paint pot i painterly kanskje? Mange som bruker den som øyenskyggebase iallefall og den er i krukke
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Kan det være Urban Decay Eyeshadow Primer Potion? Min lenke Tusen takk, Silvermist, men den jeg så var i en øyeskyggelignende boks/krukke. Den du linker til så forøvrig eksklusiv og delikat ut:) Har du prøvd den?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 MAC paint pot i painterly kanskje? Mange som bruker den som øyenskyggebase iallefall og den er i krukke JAAA, _Hufsa_ !! :D DEN var det!:-) Tuuuuusen hjertelig <3 Ah, så kjekt det er med hjelpsomme mennesker på Kvinneguiden:-)
Gjest Silvermist Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Ja, den er fantastisk, Men så bra at du fant den du lette etter
Yasi Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Hehe, så bra du fant den Jeg syns den er kjempe bra Du kommer nok til å bli fornøyd, dersom du bestemmer deg for den
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #8 Skrevet 10. januar 2011 Jeg endte opp med Urban Decay Eyeshadow Primer Potion og den er helt FANTASTISK<3 Delikat flakong, lett produkt, og ikke minst; øyeskyggen sitter som støpt HELE dagen! LOVE it, så tusen takk Silvermist!:-) Men tusen takk til deg også, Yasi!:-) Har hørt mye bra om den du bruker også, så kanskje jeg tester ut den også etterhvert;)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Bare les denne her først, og ikke hiv den når du tror den er tom, uten å åpne den først og sjekke.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Bare les denne her først, og ikke hiv den når du tror den er tom, uten å åpne den først og sjekke. Åh, TUSEN hjertelig takk for veldig nyttig informasjon!<3 Det skal jeg absolutt huske på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå