Gå til innhold

Hva heter filmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg så en film for mange, mange år siden. Jeg likte den veldig godt, og det irriterer meg veldig at jeg ikke kommer på hva den heter. (Tro meg, har prøvd å finne det ut lenge nå!).

Den handler om noen mennesker som bor på en øy. Så kommer det en fyr (som har levd i 200 år eller noe) til den øya for å finne seg et barn. Han har ikke mulighet til å få sitt eget barn, så han er nødt til å få en av ungene på den øya. Denne ungen vil bli som han og få slike krefter han har.. Det er 7(?) unger på øya. Foreldrene må trekke en sten hver. 6 av stenene er hvite og en er svart. Den som trekker den svarte må gi fra seg ungen. Hvis de ikke gjør det så kommer alle på øya til å dø. Hvis de noen gang snakker om denne hendelsen til noen utenforøya vil alle på øya dø. (Masseselvmord. Noe som skjedde en gang før.. Hvor alle hopper i vannet, en etter en).

Tusen takk hvis noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres littegran ut som en film jeg så litt av for noen år siden.

Stephen King's Mist.

Synes å huske at hele byen ble dekket av tåke, alle folkene i byen ble redde og en mann ønsket ikke å gi sønnen sin til en skikkelse i tåke. Men jeg så ikke resten så jeg vet ikke om det er den du spør etter.

Skrevet

Nei, er ikke the mist. Filmen er en del år gammel..

Men kan godt hende det er noe fra Stepghen king. hm..

Skrevet

Hei!

Jeg så en film for mange, mange år siden. Jeg likte den veldig godt, og det irriterer meg veldig at jeg ikke kommer på hva den heter. (Tro meg, har prøvd å finne det ut lenge nå!).

Den handler om noen mennesker som bor på en øy. Så kommer det en fyr (som har levd i 200 år eller noe) til den øya for å finne seg et barn. Han har ikke mulighet til å få sitt eget barn, så han er nødt til å få en av ungene på den øya. Denne ungen vil bli som han og få slike krefter han har.. Det er 7(?) unger på øya. Foreldrene må trekke en sten hver. 6 av stenene er hvite og en er svart. Den som trekker den svarte må gi fra seg ungen. Hvis de ikke gjør det så kommer alle på øya til å dø. Hvis de noen gang snakker om denne hendelsen til noen utenforøya vil alle på øya dø. (Masseselvmord. Noe som skjedde en gang før.. Hvor alle hopper i vannet, en etter en).

Tusen takk hvis noen kan hjelpe meg :)

Filmen du leter etter er av Stephen King og heter "The storm of the century" :)

Skrevet

Ja, det er det! :D ååh tusen takk :D

Skrevet

Bare hyggelig! :) Den er veldig bra...skikkelig kose-seg-under-pledd-film! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...