Gå til innhold

Forelsket i to stykker..HJEEELP!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Føler meg som verdens største drittsekk...en smart en, men dog..

Etter at det ble definitivt slutt med eksen i midten av juli, så bestemte jeg meg for å ta det litt kuli, og bare ha det gøy med kompiser og sånn.

Så begynte studiene igjen, og jeg skulle være fadder for ferskingene på linja jeg går. Det betød festing hver dag en hel uke :D

Som sagt, så var planen å ha det dritkult, og bare være singel!!

Den store dagen opprant, og vi fadderne skulle ha en sånn Kick-Off-fest. Og på slutten av festen så er jeg "godt i kakken" og aktiv på dansegulvet. Men plutselig ser jeg verdens søteste jente stå ved siden av et bord, og øynene våre møttes og det var smelt fra første blikk! Hadde sett henne mange ganger tidligere, vi går i samme klasse, men aldri på en sånn måte. Etterhvert går jeg bort til henne, og vi kommer i prat. Det hele ender med at jeg følger henne et stykke hjem, og vi får pratet litt.

Hun gir uttrykk for at hun har de samme følelser som jeg, men at hun "på en måte" har kjæreste... Det viser seg at de har hanglet lenge, og at det har vært slutt flere ganger, men at hun hadde bestemt seg for å gi forholdet en siste sjanse like før hun møtte meg.

Uansett, så utvekslet vi tlfnr og en god klem. Dagen etter startet moroa med festing og annet sprell! Vi var begge faddere, og traff på hverandre på festen dagen etter, og der tok det fullstendig av. Vi endte opp i senga, og det var helt fantastisk! Etter det har vi holdt sammen så mye det har gått an, men ettersom hun ikke er helt ferdig med han andre, så er det hemmelig..

Når vi er sammen, har vi det kjempebra! Det er helt sykt.. Trodde ikke det skulle skje meg noe så bra. Men vi er ikke sammen.. Og det plager meg litt, men jeg vet at den eneste sjansen er å ikke presse.

Så har det som ikke skulle skje, skjedd.. Det er ei jente jeg har vært litt interessert i, som plutselig ble helt gira på meg.. Hun er ei som ikke akkurat går rundt grøten.

For å gjøre en lang historie kort, så endte vi i senga etter en fest. Og jeg hadde ikke drukket engang.. Jeg ble jo uansett litt betatt, hadde jo vært interessert i henne tidligere.. Og har kjørt dobbeltløp en periode nå. Det har tatt på, for jeg har fått følelser for begge. Men hun jeg vil ha, er "opptatt".. Har bestemt meg for å avslutte det ene forholdet, men vet ikke hvordan.. har tenkt og grublet i flere dager, men kommer ikke på noen god måte.. Har jo blitt glad i den jeg må droppe :cry:

Ikke kan jeg si at jeg har blitt forelsket i noen andre heller, det er jo en hemmelighet..

Faen. Dette er dritt..

Jaja, det er vel bare å bite i det sure eplet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Får jeg spørre hvor gammel du er?

Gjest GreenSky
Skrevet

For meg som er utenforstående virker det helt klart: Bryt med henne som "nesten" er i et annet forhold, sats på hun andre som er "helt" singel!

Jeg vet det ikke er lett når en står midt oppi det med følelser og greier, men du vet vel selv hva som er best å gjøre, ikke sant?

Lykke til, du! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er alderen din egentlig?????????????? Og hva er problemet? :digge:

Synes det virker som om du har det fint jeg. Dessuten er du vel veldig ung......Så bare lev livet du! :bursdag:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...