AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Er det noen her som har gått forkurs til ingeniør utdanning? Jeg aner ikke hvordan det er på universiteter og høgskoler, men er det mye obligatorisk oppmøte? Jeg ønsker å være i ca 50% jobb mens jeg går på skole.. Lar sånt seg gjøre om jeg er flittig elev ellers og leser masse hjemme, eller er det kun kveldsjobber som gjelder?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Heisann! Jeg har gått det, og jobbet fullt på ettermiddag/kveld/natt/helg. Resultatene var helt ok, men ikke de beste. Jeg går på ingeniørstudiet nå, og jobber noe mindre, siden jeg merket godt at jeg ble veldig sliten. Jeg hadde ikke tid nok til å fokusere på skolen i eksamensperioder, og hadde alt for liten tid til å være sosial. Det er en del obligatorisk oppmøte, så ville ikke hatt en jobb på dagtid. Pensumet på forkurs er jo greit å lære seg selv, bortsett fra matte/kjemi/fysikk, some er veldig greit å få undervisning på. Nå vet jeg ikke hva slags ingeniørutdanning du har tenkt å starte på, men i min klasse kjenner jeg flere som jobber en del utenom studier. Det går fint, men man må være meget disiplinert! Tiden strekker liksom ikke til alltid. Masse lykke til med utdannelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå