LukaFrost Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Noen som kan anbefale applikasjoner til mobilen?
LaCrouX Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Hvilken mobil? Hvilke applikasjoner vil du ha?
LukaFrost Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2010 Applikasjon til android telefon. Tenkte kanskje noen hadde funnet noe morsomt eller nyttig som de vil anbefale.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Mine favorittprogrammer til mobiltelefonen: Spotify The Voice SoundHound Yr Matprat Filmweb Trafikanten Angry Birds Facebook Viber
Gjest Silvermist Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Mine favoritter er Spotify Facebook Værmelding Nyheter Notat-blokk "I dag i historien" E-post Solitaire (kabal) Quickoffice PDF-visning Kart Lykt Vet ikke om alle teller som applikasjoner, men jeg tror de gjør
Xaphan Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Jeg syns disse appsene er morsomme/nyttige: - facebook - go chat (facebookchat) - Convertpad (konverterer alt fra valuta til målenheter osv) - Adobe Reader (kjekt å kunne åpne PDFfiler) - Netcounter (teller hvor mange MB du har brukt så det er lettere å holde styr på hvor mange gratis MB jeg har igjen) - Moron test (morsom!) - Google translate - Urban dictionary - Skype - Gentle alarm (vekker deg på en rolig måte) - Wordtris (blanding av scrabble og tetris)
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Hva er applikasjoner egentlig? Trenger en slikt på mobilen?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Hva er applikasjoner egentlig? Trenger en slikt på mobilen? Programmer Kanskje enklere forklart som ett tillegg du installerer å telefonen for å utføre en spesifik oppgave. F.eks. sjekke været, lese/skrive på Facebook, spille musikk, sjekke busstider, .. http://www.apple.com/no/iphone/apps-for-iphone/
DBM Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Dropbox, Skype, Msn Talk, WidgetLocker, SwitchPro Widget, SDMove, RealCalc, Unit Converter, Desktop Visualiser, Rock Player, Rockit, Dolphin Browser HD, Barcode Scanner, 1881, ExtDateWidget, LauncherPro, TV Guide, Unified Remote, Prisjakt, Beautiful Widgets, Circle Battery, Google Earth.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 nettbank, donorkort, photoshop, antivirus, callfilter,smsblocker, apps organizer, audiomanager console, twitter, facebook,msn, maildroid, ebay, retrocamera, mp3music dowbload, youtube, shazam, zedge, barcode scanner, google sky map, norsk tv guide, togtider, pink pad, task list, cardio trainer,
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #13 Skrevet 20. mars 2011 det samme som call filter, bare for sms, du kan få de to i en også. Man kan blokkere sms fra enkelte nummer. Jeg har f.eks blokkert eksen min, jeg ser ikke og får ikke beskjed om når han tekster meg, han er blokkert:)
Gjest Nanette Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 det samme som call filter, bare for sms, du kan få de to i en også. Man kan blokkere sms fra enkelte nummer. Jeg har f.eks blokkert eksen min, jeg ser ikke og får ikke beskjed om når han tekster meg, han er blokkert:) Smart
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #15 Skrevet 20. mars 2011 også smart om man er dum og gir ut nummeret sitt til en eller annen nisse på byen
Gjest Nanette Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 også smart om man er dum og gir ut nummeret sitt til en eller annen nisse på byen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå