AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har de siste dagene hatt fryktelig vondt i ryggen, og til helgen skal jeg på jobb. Jobber i hjemmesykepleien, og det er endel tunge løft. Kan jeg ringe jobben og spørre om jeg kan få en litt lettere liste, altså gå til de brukerne som skal ha medisiner, hjelp til mat osv, og slippe de tyngste brukerne denne helgen? Eller er jeg vanskelig da? Å være hjemme fra jobb vil jeg ikke, er ALDRI borte fra jobb hvis jeg ikke er smittsom, eller så dårlig at jeg fysisk sett ikke klarer å gjøre noe på jobb...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Jeg tror du helt klart kan spørre om det du kan jo også dra til legen for en legeattest? lykketil!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Absolutt! Tror jobben din er veldig glad for at du heller vil gjøre noe annet enn i verstefall å måtte ta en egenmeldingsdag. Det er bra initativ når man prøver å tilrettelegge selv om man ikke er helt topp i form.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Takk for svar :-) Får ringe de i morgen og høre...
Gjest pepsimax Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Der jeg jobbet i hjemmesykepleien bare byttet vi liste den morgenen vi kom på jobb om noen ikke følte seg så bra akkuratt den dagen eller hadde feks vondt i ryggen,så dette ordner seg skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå