blomster Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hei ! Jeg har akkurat kjøpt meg denne "saken" (Zen) for å spille musikk og se på youtubevideoer. http://www.audiovisuelt.no/artikler/fryd_for_oret_-_frykt_for_fingre/73686 Jeg har klart etter masse plunder å laste inn musikk, men å laste ned videoer fra youtube klarer jeg ikke. Har lastet ned masser av program som skal være så enkelt å bruke, men noen lyd og bilde kommer ikke fra spilleren min. Jeg hadde blitt kjempeglad om noen kunne hjelpe meg med dette. Er så ukjent i terrenget om filnavn og mapper og slikt... På forhånd takk !
Gjest Nedfall Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 (endret) Går utifra du bruker firefox? Installer downloadhelper. Last ned youtubevideoen ved å klikke på den lille pila ved siden av downloadhelper-ikonet. Velg en av linkene som kommer opp (det er gjerne flere typer videokvalitet, velg den med høyest verdi - 720p er f.eks bedre enn 240p) Lagre fila en plass du finner den igjen. Installer WinFF. Åpne fila du lagret i WinFF ("Add"). Convert to: Creative ZEN Device Preset: ZEN Fullscreen? Output folder: Her er det vel like greit å velge folderen der inputfila ligger. Klikk convert! Endret 18. desember 2010 av Nedfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå