Gå til innhold

Bruke svamp til påføring av renseprodukter

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Nå har den etterlengtede PCA Skin Relief Bar kommet i hus, men håper noen kan svare meg på dette, da jeg har fått litt blandede signaler:

Det følger med en svamp man skal bruke til påføring av produktet, og det er jo helt ok. Men når man har uren hud, er det ikke da slik at bakteriene kan sette seg i svampen? To hudpleiere har sagt til meg at man skal bruke svampen, én har sagt at jeg ikke bør gjøre det, nettopp pga at man da bare flytter rundt på bakteriene, som igjen blir sittende i svampen.

Så hva stemmer egentlig? Fornuften min sier at jeg skal la svampen være, men igjen, det er jo en grunn til at den er der? Og hvordan rengjøre den? Produktet kan jo brukes daglig, blir jo da litt vanskelig å vaske den i vaskemaskin hver dag (hvilket er rådet én av hudpleierne ga meg)

Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at så lenge du skyller svampen ordentlig etter hver bruk, og lar den lufttørke, går det nok helt utmerket. Men en annen ting er om du trenger å bruke svamp, eller om det faktisk bare gjør at du bruker mer produkt enn uten. :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...