Gå til innhold

Jeg orker ikke mer, jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn seriøst. Er så drittlei av visse folk og visse holdninger. Nå orker jeg ikke mer. Gidder ikke bli tråkket på lenger, orker ikke stå på pinne for alle andre mer. Nå er det nok.

Det sies at det bare kan gå oppover når man føler at man har nådd bunnen, men jeg venter enda i spenning.

Jeg aner ikke hvorfor jeg skriver dette til dere. Dere kan jo ikke hjelpe eller noen ting. Jeg følte bare virkelig for å få det ut.

Det fins ikke grenser for hvor mye man skal tåle. De sier at man lever for å lære, men jeg orker ikke lære stort mer. Det er så slitsomt.

Skrevet

Sånn seriøst. Er så drittlei av visse folk og visse holdninger. Nå orker jeg ikke mer. Gidder ikke bli tråkket på lenger, orker ikke stå på pinne for alle andre mer. Nå er det nok.

Det sies at det bare kan gå oppover når man føler at man har nådd bunnen, men jeg venter enda i spenning.

Jeg aner ikke hvorfor jeg skriver dette til dere. Dere kan jo ikke hjelpe eller noen ting. Jeg følte bare virkelig for å få det ut.

Det fins ikke grenser for hvor mye man skal tåle. De sier at man lever for å lære, men jeg orker ikke lære stort mer. Det er så slitsomt.

Ikke vent,gjør noe selv :) Den høres kanskje litt frekk ut men det er bare du som kan gjøre noe med situasjonen din. Gi faan i hva andre folk sier. Ikke heng med folk som får deg til å føle deg ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...