Gå til innhold

Hvordan få bort overflødig fett på nakke/rygg/kinn?

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss
Skrevet

Hei.

Er det noen øvelser man kan gjøre for å få bort fett på nakken, kinnene eller øverst på ryggen? Blir gal snart, er ingen som vet om noen øvelser..men det må da være NOEN!?

På forhånd takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kinnene hjelper det å smile mye :wink:

Jeg kjenner deg ikke, Candy, men har ikke du allerede lite fett på kroppen som det er? Er ikke så lenge siden jeg leste et sted at du skrev at du var undervektig. Beklager om jeg tar feil her.

Ta godt vare på deg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da må du jogge jogge og jogge... det er det eneste som hjelper men kombiner det gjerne med litt styrketrening.

Også må det generell slanking til (dvs sunt og næringsrikt kosthold).

En kombinasjon av sunt kosthold og varierende trening (inkl jogg) er veldig ofte nøkkelen til en slankere kropp.

Skrevet

Hvordan har du det for tiden, Candyfloss? Jeg er nemlig ganske så sikker på at du i realiteten ikke har særlig behov for å slanke deg :wink:

Jeg vet hvordan det er å få slike innfall, og det er ikkeno gøy. Håper du har noen å snakke med!

*Gir deg en kjempeklem*

Gjest Candyfloss
Skrevet

Hei, og takk for svar..

Kan være jeg bare innbiller meg det, men det føles ut som jeg har mye fett på nakken sånn at den ser "bred" ut. Jogging kan vel ikke hjelpe mot nakken? Har jo lest at det hjelper å tygge tyggis for kinnene da..kanskje det rett og slett ikke går an å trene disse områdene?

Skrevet

Hvis du trener mye er du sikker på at det er fett du kjenner i nakken og ikke hud og muskler da ? Jeg trente veldig mye før og da fikk jeg faktisk synlig bredere nakke :o (les: muskler) Ellers er jeg enig med LadyLiss, kan hende at du føler at problemet er større enn det er.Sannsynligvis har du en helt normal nakke :) Men vet at slike ting ikke er noe moro. Håper det ordner seg :wink:

Skrevet

Hvis det er deg selv du har bilde på avataren synes jeg det er helt klart at du ikke har for mye hverken her eller der.

Skrevet
Hvis det er deg selv du har bilde på avataren synes jeg det er helt klart at du ikke har for mye hverken her eller der.

Helt enig!

Skrevet

ok... la meg si det rett ut da... Om du er slik som på avatarene, og synes du er for tykk elle rhar for mye her og der... vel, da har du et gryende problem!....

Gjest Embla s
Skrevet

Enig med Maskemannen!!

Du ser flott og nydelig ut på de bildene jeg har sett av deg, men du bør absolutt ikke bli tynnere!!! Heller tvertimot! :wink:

Pass godt på deg selv, Candyfloss!

Skrevet

Ingen burde veie under 50 kilo liksom....

Gjest Vanessa
Skrevet

Mht kinnene: Jeg har lest at enkelte som har alvorlig anoreksi kan få opphovnede kjertler slik at kinnene ser runde ut selv om man er tynn ellers. Kan dette være en forklaring?

Jeg tror dessverre ikke det er så mye å gjøre med naturlig runde kinn, jeg har fått høre at jeg har det selv, og jeg er ikke overvektig.

Skrevet

ta tiden til hjelp. med årene blir man hulkinnet og da lengter man tilbake til sine ungdommelige ferskenkinn og begynner å kjøpe kremer til absurde summer for å få dem tilbake. misfornøyd er man okke som.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Både kinnene/nakken/ryggen er "oppsvulmet". Mest av alt er kinnene. Som jeg trodde, det kan ikke trenes vekk? Kan være ikke andre ser på kinnene mine som noe problem, men så lenge JEG gjør det...Har faktisk fått bemerkninger om at jeg har bollekinn,så det er ikke noe jeg innbiller meg :roll:

Skrevet

Så lenge du ser på kinnene dine som problematisk runde, så må du jobbe med deg.

Du er tynn, og det eneste problemet her er din tankegang, og ditt syn på deg selv.

Håper du sørger for å få hjelp til dette.

Gjest Lasseikkepånettnåheller
Skrevet

dersom du skriver hvor mye du veier, og hvor høy du er, så kan jeg si mer om trening, og dine proposjoner.

Gjest lasseigjen
Skrevet

Har du vært registrert som Ice white og Fairytale forresten?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...