Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om en god bok om fotografering til 200-250? Skal kjøpe til min far, som er bare litt over nybegynner-nivået. Han har et speilreflekskamera med forskjellige objekter av typen Nikon. Har kjøpt ullsokker i tillegg (haha, standard!), så bør helst ikke koste så mye :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boken om digital fotografering 1-3 av Scott Kelby - Denne syns jeg var veldig fin. Enkelt og lett forståelig samt at forfatteren skriver på en litt morsom måte.

Digital fotografering i praksis av Magnar Fjørtoft - Har hørt at denne også er bra :)

• Liker 1
Skrevet

Digital fotografering i praksis av Magnar Fjørtoft - Har hørt at denne også er bra :)

Anbefaler den på det sterkeste! :)

Skrevet

Anbefaler den på det sterkeste! :)

Takk for tips!

Ser at boken "Fotoglede" av Eivind Røhne og Stian Schioldborg ligger på topp 10. listen på haugenbok.no. Noen av dere som har hørt om den? :)

Skrevet

Har ikke hørt om den.

Skrevet

Boken om digital fotografering 1-3 av Scott Kelby - Denne syns jeg var veldig fin. Enkelt og lett forståelig samt at forfatteren skriver på en litt morsom måte.

Den siste er kjent for å være veldig bra for nybegynnere.

Skrevet

Synes Fotoglede er bra!! Tekniske ting forklart enkelt, og den handler faktisk om det viktigste: innhold i bilder, inspirasjon, og at alle kan bli mye bedre på å ta bilder, for det er jo ikke utstyret som tar bildene, men personene bak kamera !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...