curiousity Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Noen som har tips om en god bok om fotografering til 200-250? Skal kjøpe til min far, som er bare litt over nybegynner-nivået. Han har et speilreflekskamera med forskjellige objekter av typen Nikon. Har kjøpt ullsokker i tillegg (haha, standard!), så bør helst ikke koste så mye
Sessipn Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Boken om digital fotografering 1-3 av Scott Kelby - Denne syns jeg var veldig fin. Enkelt og lett forståelig samt at forfatteren skriver på en litt morsom måte. Digital fotografering i praksis av Magnar Fjørtoft - Har hørt at denne også er bra 1
HopelessFear Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Digital fotografering i praksis av Magnar Fjørtoft - Har hørt at denne også er bra Anbefaler den på det sterkeste!
curiousity Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2010 Anbefaler den på det sterkeste! Takk for tips! Ser at boken "Fotoglede" av Eivind Røhne og Stian Schioldborg ligger på topp 10. listen på haugenbok.no. Noen av dere som har hørt om den?
CathFoto Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Boken om digital fotografering 1-3 av Scott Kelby - Denne syns jeg var veldig fin. Enkelt og lett forståelig samt at forfatteren skriver på en litt morsom måte. Digital fotografering i praksis av Magnar Fjørtoft - Har hørt at denne også er bra Den siste er kjent for å være veldig bra for nybegynnere.
Gjest Ronny Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Synes Fotoglede er bra!! Tekniske ting forklart enkelt, og den handler faktisk om det viktigste: innhold i bilder, inspirasjon, og at alle kan bli mye bedre på å ta bilder, for det er jo ikke utstyret som tar bildene, men personene bak kamera !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå