akuaku Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg er helt ny på pilates-fronten, men valgte å prøve ut dette. Kort fortalt så opplevde jeg å få en heftig orgasme under de beinharde mageøvelsene som ble utført!! Jeg ble helt skrekkslagen der jeg lå i en sal full av andre mennesker rundt meg, og holdt bare pusten for at jeg ikke skulle stønne eller no. Og det verste er at det ikke var et engangstilfelle... det skjer igjen, og igjen og igjen og igjen... Er det her normalt? Føler meg litt ekkel iom at jeg ligger i et rom fullt av mange andre mennesker Ante ikke om jeg skulle poste denne under seksualitet eller trening, men jeg endte her.. Noen andre som har opplevd noe lignende?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Jeg synes absolutt at tråden bør legges til treningsforumet. Den har med orgasme å gjøre da, men det er jo ikke noe seksuelt ved å ligge og trene pilates egentlig. På treningsforumet vil nok flere svare på om de har opplevd det samme enn i dette forumet.
Stefan Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Hmmmmm... jeg var med ei jente som drev med pilates en liten tid tilbake, og hun kunne fortelle om omtrent det samme. Hun kom ikke fullt, men nesten. I tillegg har nok pilates en god innvirkning på muskler både her og der, for hun visste veldig godt hva hun gjorde...
QueenPenelope Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Hmmmmm... jeg var med ei jente som drev med pilates en liten tid tilbake, og hun kunne fortelle om omtrent det samme. Hun kom ikke fullt, men nesten. I tillegg har nok pilates en god innvirkning på muskler både her og der, for hun visste veldig godt hva hun gjorde... :dåne: Hehe, jeg er visst i det yre hjørnet i dag Må sjekke dette pilates-styret litt nærmere, kjenner jeg!
Stefan Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 :dåne: Hehe, jeg er visst i det yre hjørnet i dag Må sjekke dette pilates-styret litt nærmere, kjenner jeg! Er dama jeg datet et typisk pilates-eksemplar, er det absolutt å anbefale...
HopelessFear Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Har selv opplevd det. Litt merkelig med all den tøyinga.
akuaku Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2010 Har selv opplevd det. Litt merkelig med all den tøyinga. Haha, ja! Glad det ikke bare er meg som har opplevd det! Ble helt forskrekka første gangen det skjedde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå