Gå til innhold

sexstillinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært gift i 8år med mannen min og vi har helt grei sex.dessverre kjenner jeg nesten ikke til penis etter en stund når vi har sex da jeg blir veeldig våt og hans penis ikke er så veldig tykk.han er lang,men ikke tykk.

Jeg har prøvd å vri og vende meg rundt på jakt etter mer nytelse,men kjenner så og si ingen ting.frustrerende.hva slags stillinger anbefaler dere for dette?det går mest i doggy og misjonær hos oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ri?

Spooning?

Misjonær med beina over skuldrene hans?

Skrevet

Det er fint å sitte på toppen, bøye seg bakover med ryggen og "gnikke" seg på penis. Det kjenner man veldig veldig godt penis. Det gjør ihvertfall jeg :yvonne:

Skrevet

Det er aldri feil å lære seg å knipe skikkelig. Ellers anbefales jo doggy i slike situasjoner, så forsøk å gjøre noen forskjellige varianter av den?

Skrevet

Doggy style fungerer ofte bra for å kjenne en tynn penis ja!

Så er det viktig at du gjør ditt for å ta knipeøvelser. Han på sin side kan iblant bruke penispumpe og penisring samt holde seg i form for å forbedre ereksjonen (=litt bedre tykkelse)

Skrevet

Doggy er best hvis jeg vil at det skal virkelig kjennes, røft og hardt!

Skrevet

For meg funker det helt topp når jeg ligger på siden med det nederste benet mitt mellom hans ben ( han sitter på knær over) og det øverste benet mitt slynget om ryggen/rumpen hans.. Hvis du forstår hva jeg mener?! Denne stillingen er bare WOW ;-)

Skrevet

Hei :)

Vet ikke om denne har vært postet tidligere, men her kan du enkelt finne en stilling som er tilpasset ulike kriterier.

NRK Puls

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...