Gjest s Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Har vært gift i 8år med mannen min og vi har helt grei sex.dessverre kjenner jeg nesten ikke til penis etter en stund når vi har sex da jeg blir veeldig våt og hans penis ikke er så veldig tykk.han er lang,men ikke tykk. Jeg har prøvd å vri og vende meg rundt på jakt etter mer nytelse,men kjenner så og si ingen ting.frustrerende.hva slags stillinger anbefaler dere for dette?det går mest i doggy og misjonær hos oss.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Ri? Spooning? Misjonær med beina over skuldrene hans?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Det er fint å sitte på toppen, bøye seg bakover med ryggen og "gnikke" seg på penis. Det kjenner man veldig veldig godt penis. Det gjør ihvertfall jeg
Stefan Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Det er aldri feil å lære seg å knipe skikkelig. Ellers anbefales jo doggy i slike situasjoner, så forsøk å gjøre noen forskjellige varianter av den?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Doggy style fungerer ofte bra for å kjenne en tynn penis ja! Så er det viktig at du gjør ditt for å ta knipeøvelser. Han på sin side kan iblant bruke penispumpe og penisring samt holde seg i form for å forbedre ereksjonen (=litt bedre tykkelse)
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Doggy er best hvis jeg vil at det skal virkelig kjennes, røft og hardt!
Gjest ANONYM Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 For meg funker det helt topp når jeg ligger på siden med det nederste benet mitt mellom hans ben ( han sitter på knær over) og det øverste benet mitt slynget om ryggen/rumpen hans.. Hvis du forstår hva jeg mener?! Denne stillingen er bare WOW ;-)
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #8 Skrevet 16. desember 2010 Hei Vet ikke om denne har vært postet tidligere, men her kan du enkelt finne en stilling som er tilpasset ulike kriterier. NRK Puls
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå